11 храни, които помагат за изграждане на чиста мускулна маса

Калина
Написана от Калина септември 8, 2015 15:06

11 храни, които помагат за изграждане на чиста мускулна маса

Акценти:

  • Как да изградим мускулна маса?
  • Как да постигнем по-здраво тяло?
  • Как да изваем релефно тяло?

Свързани:

loading...

Ако се опитвате да изградите мускулна маса една добра тренировка е от съществено значение. Въпреки това трябва да си съставите здравословен план за хранене с високо съдържание на храни, които помагат за изграждане на мускулите. Няма нужда да изрязвате цели хранителни пирамиди. Диетолозите са съгласни, че менюто трябва да е изградено от балансирани комбинации с протеини, въглехидрати, плодове, зеленчуци и здравословни мазнини. Ако сте започнали извайване на красиво и хармонично тяло задължително добавете тези 11 храни към менюто си:

Цели яйца

Консумацията на яйца предизвиква разнообразно мнение сред диетолозите. Много от тях смятат, че холестеролът в яйчния жълтък е вреден, но изследванията показват, че консумацията на цели яйца подобрява здравето и осигурява необходимото количество протеини на тялото. Ако се притеснявате за нивата на холестерол в кръвта правете повече упражнения вместо да се лишавате от тези здравословни продукти.

Вода

Хората, които тренират редовно, понякога пропускат да пият достатъчно количество вода и това е причина за дехидратация. Ако не успеете да консумирате препоръчителното количество течности това ще се отрази на кожата и органите ви. Липсата на достатъчно вода може да доведе до задържане на течности в резултат, на което се получава подуване и оток. За да работи оптимално тялото ви, когато тренирате трябва да консумирате около 9 чаши вода дневно.

Сьомга

Сьомгата е сред най-добрите източници на омега 3 мастни киселини на планетата. Освен това съдържа необходими за тялото протеини и притежава изключителен аромат. Ако е възможно консумирайте дива сьомга, която не е захранвана с царевица както повечето селскостопански видове. Въпреки че струва малко по-скъпо ще ви осигури полезни хранителни предимства.

Гръцко кисело мляко

Гръцкото кисело мляко съдържа повече протеини и ще ви помогне да се почувствате по-заситени за продължителен период от време. Освен това ще подобри вашия метаболизъм. Други положителни свойства са правилното функциониране на гастроинтестиналната система, благодарение на високото количество добри бактерии. Може да експериментирате, като добавите гръцко кисело мляко към шейкове за бърза и здравословна закуска.

Студено пресован зехтин

Неизменна част от много средиземноморски диети е студено пресования зехтин, който съдържа полезни за сърцето мононенаситени мазнини. Може да го смесите с балсамов оцет за вкусен дресинг на салата. Доказано е, че зехтинът помага за изграждане на чиста мускулна маса, когато се яде редовно в умерени количества.

Ягоди

Естествената сладост и вкус на тези плодове е комбинирана с високо съдържание на хранителни продукти. Боровинки, къпини, ягоди – всичките те са богати източници на антиоксиданти и предотвратяват развитие на болести като рак и заболяване на очите.

Спанак

Спанакът е една от най-полезните храни за здравето на сърцето. Според проучванията консумацията му предотвратява мускулната и костна загуба, както и много форми на рак. Опитайте комбинацията от спанак с чесън и зехтин като гарнитура за сьомга. Това е най-доброто средство за повишаване на полезните хранителни вещества само с една вкусна вечеря. Ако започнете деня си със зелена салата от спанак ще ускорите метаболизма си и ще изградите чиста мускулна маса.

Ядки

Смесените ядки трябва да бъдат неизменна част от вашия хранителен план, ако се стремите към изграждане на мускулна маса. Високото съдържание на полиненаситени мазнини, фибри, цинк, протеини, витамин Е, калий и магнезий помагат за понижаване на мускулните спазми и умора. Но ги консумирайте в умерени количества, понеже са богати на мазнини. За да извлечете максимални ползи от тях се нуждаете от една шепа ядки дневно.

Киноа

Киноата е отглеждана като южноамериканска култура, заради вкусните си семенца в продължение на векове. Високото количество на протеини и фибри, което надвишава това в ориза или липсата на глутен прави този хранителен продукт много ценен за хората, които се стремят към повишаване на мускулната маса.

Портокали

Забравете за преработените портокалови сокове, които се предлагат в магазините. Купете си пресни портокали, които са ценни източници на витамин С, антиоксиданти и бета каротин. Те не само ще подобрят имунната система и ще стимулират енергийните нива, но и ще ви помогнат да изградите чиста мускулна маса бързо и здравословно.

Зелен чай

Зеленият чай е естествен диуретик богат на антиоксиданти. Редовната му консумация ускорява загубата на мазнини и увеличава мускулната маса. Зеления чай подобрява циркулацията на кръвта и кръвната захар.

Упражненията са най-ефективният начин да изградите чиста мускулна маса, но не всички от нас имат време редовно да посещават фитнес залите. Добавете тези храни към ежедневното си меню и скоро ще получите вашето мечтано тяло, без да гладувате и да прекарвате дълги часове във фитнеса.

Калина
Написана от Калина септември 8, 2015 15:06
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи