3 ефективни трика за по-лесно събуждане

Диана
Написана от Диана ноември 28, 2015 13:10

3 ефективни трика за по-лесно събуждане

Акценти:

  • Успиване сутрин - причини
  • Аларма - местоположение
  • Кафе - мотивация

Свързани:

loading...

Всички се сблъскваме ежедневно с неприятното чувство, когато звънне алармата ни сутрин. Когато трябва да напуснем топлото легло, да спрем отвратителния, досаден звук и ни се иска да заровим лице обратно във възглавницата, но това е нещо, което не можем да си позволим в абсолютно никакъв случай, защото виж ти, ще закъснеем, било то за работа, за училище или за каквото и да било.

И в повечето случаи, ще закъснеем за нещо, което ни е не просто задължение, а в много случаи, неприятно за нас задължение, което прави целия процес още по-труден, отколкото иначе би бил.

Поради тази причина на много хора ежедневно им се случва да закъсняват редовно, унесени в щастливите си сънища, докато са продължили да натискат бутона „Дрямка“.

Ставането рано е сериозен проблем, с който ни се налага да се сблъскваме и заради това, че в наши дни, повечето от нас нямат възможността да се наспят достатъчно добре. Работата ни залива отвсякъде и преди да се усетим, най-вероятно е станало отново 2 ч. през нощта и с жалост осъзнаваме, че имаме едва няколко часа, през които можем да си „откраднем“ известно количество сън.

Нещо, което трябва да избягваме, защото какъв е резултата? Едни раздразнителни хора рано сутринта, които дори най-вероятно не разбират какво правят, не знаят къде се намират, ходят със затворени очи и преди първото кафе, а понякога и след него са готови да заспят на бюрото си.

Да се отървем от работата не е нещо особено лесно, но това което можем да направим е поне да направим ставането рано сутрин по-лесно. И то с няколко прости, но доста ефективни трикчета.

1. Сложете алармата си далеч от вас

Добра идея е да не слагате телефона си или алармата си или просто нещото, което трябва да ви събуди сутринта до главата си. Така не само, че ще избегнете гасенето на звука и завъртането на другата страна, спането, което ще последва и евентуалното закъснение, но и ще ви се наложи да се разходите до другия край на стаята, което ще ви подейства особено… одобрително сутрин.

2. Купете си кафе-машина

И си я сложете в стаята. До вас. До леглото ви направо.

Това да имате една кафе-машина, със сигурност, ще направи сутрините ви по-приятни и ще ви мотивират да се събуждате по-рано, само и само за да си направите хубаво качествено кафе и да имате възможността да си го изпиете на спокойствие, докато четете хороскопа си и слушате някой нов хит.

3. Следете прогреса си

Нагласяйте алармата си всеки ден с една минута по-рано, отколкото сте я били нагласили на предишния ден. Така тялото ви постепенно ще свикне с мисълта, че трябва да се събужда по-рано. Не можете да очаквате, ако по принцип ставате в 07:30 и закъснявате въпреки всичко, да започнете от веднъж да ставате в 05:00 и да се чувствате свежи, бодри и в добро настроение.

Най-вероятно не само, че няма да успеете, ами и ще се успите още повече, защото сте били спокойни, че имате време, което всъщност ще погубите.

Отбелязвайте си всеки ден в колко часа сте успели да станете – това ще ви мотивира да ставате все по-рано и по-рано всеки ден.

Диана
Написана от Диана ноември 28, 2015 13:10
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи