3 навика на перфекциониста, които ще ви направят по-добри във всичко, което предприемете

Мария
Написана от Мария април 28, 2015 12:12

3 навика на перфекциониста, които ще ви направят по-добри във всичко, което предприемете

Думата „перфекционизъм“ обикновено повечето от нас асоциират с мениджърите на големи компании, който постоянно остават да работят след края на работния ден, изпипват всичко до най-малкия детайл и живеят, заради своята кариера.

По-скоро, това е отрицателен герой, продаващ душата си на работата и непоносим събеседник за общуване. Разбира се, това е крайна форма. Мнозина вярват, че перфекционистът е човек, който довежда до край като се стреми крайният резултат да е нещо съвършено.

Кои навици на човека перфекционист можете да усвоите, така че да не се доведете до невротично състояние и същевременно значително да подобрите резултатите от своята работа?

Следва да се посочи, че перфекционизмът може да бъде както нормално състояние на човека, така и сериозно отклонение, което е необходимо да се лекува от психиатър.

От екипа на Lechenie.bg взехме най-важното – общо 3 навика или принципа, благодарение на които вие ще получите огромно предимство и ще имате възможност да получавате добри пари.

Навик №1 – правете всичко навреме

Това е бич на съвременното общество – ние закъсняваме винаги и навсякъде, дори когато времето ни е повече от достатъчно. Точността в нашето съвремие е станала рядкост, при това хората дори не се опитват да предупредят за своето закъснение с електронно съобщение.

И защо? За тях е очевидно, че са виновни задръстванията. Истината е, че всяко закъснение, дори и за 5 минути, пак е закъснение. Това говори, че човек не цени времето на този, който го чака и е особено обидно, ако не се извини за това.

Не се стискайте за 20 стотинки за 1 СМС, за да предупредите, ако закъснявате – ще си възвърнете направената „инвестиция“ многократно. При това, необходимо е да правите това не само с деловите партньори, но и с близките си хора – важен е не толкова човека, който ви очаква, а самият навик и неговото упражняване.

Навик №2 – концентрирайте се върху работата си

Посредствените служители разпростират изпълнението на поставените им задачи за целия ден. Правейки големи и чести почивки за кафе, разговори за по цигара, за общуване чрез социалните мрежи.

По-добрите знаят, че концентрацията прави чудеса с продуктивността. Дайте си 2 часа, за да се потопите напълно в своя проект или за телефонни разговори или за изпращане или преглеждане на електронна поща.

Мислете само за това – изключете или оставете на без звук телефона си. Тогава скоростта на работата ви ще бъде максимална. След 2 часа можете да направите почивка и отново да се върнете към служебните си задачи след часа или два.

Спазването на този принцип ще ви позволи не само да завършите всичките си задачи, но и да направите това бързо и без излишна загуба на енергия.

Разбира се, не следва да си забранявате да отидете до тоалетна или да е пиете вода.

Навик №3 – бъдете внимателни към детайлите

Това се отнася и за облеклото ви. Красотата е от голямо значение – ако изглеждате хармонично и видът ви издава, че се грижите добре за себе си – вие веднага ще привлечете вниманието си и ще предизвикате интерес.

Това е много важно, както за комуникацията с ръководството, така и при срещите с клиентите. На хората им се иска да виждат около себе си красота, поради това им е приятно да общуват с тези, които се грижат за себе си и за своя гардероб.

Мария
Написана от Мария април 28, 2015 12:12
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи