5 изненадващи начина да победим главоболието

Калина
Написана от Калина септември 18, 2015 13:25

5 изненадващи начина да победим главоболието

Акценти:

  • Как да надвием главоболието?
  • Как да се отървем от главоболието?
  • Защо страдаме от главоболие и как да се излекуваме от него?

Свързани:

loading...

Повече от 47 милиона американци са изпитвали силни или по-слаби болки в главата през последните три месеца. Мигрената засяга 9 % от населението на Съединените щати и коства 1 милиард щатски долара на година за медицински разходи.

Ето няколко начина, с които можете да победите главоболието.

Акупунктура – при акупунктурата тънки игли се забиват под кожата, за да прегрупират потоците на енергия или вътре в тялото. Цените на подобна услуга варират в зависимост от сложността на процедурата и нейната продължителност.

Изследвания доказват, че акупунктурата може да има положителен ефект върху мигрената подобно и на медикаментозното лечение, само че с доста по-малко странични ефекти. Също така има наблюдения, че тя може да помогне на хора с хронични или епизодично появяващи се главоболия, породени от пренапрежение, стрес или умора.

Масаж – когато ви нападне главоболие, за да получите макар и временно облекчение, опитайте да разтриете слепоочията си или някой да масажира врата, гърба, главата или раменете ви. За малко се чувствате по-добре, но след това трябва да го правите отново и отново. В малко по обема си изследване специалистите публикуват резултатите, че при хора с мигрена, които получават шест масажа на седмица, пристъпите се разреждат и те се радват на по-добър и здрав сън през седмиците, през които са им правени масажите и следващите три седмици.

Разтягане – разтяганията, които да облекчат главоболието могат да освободят напрежението в мускулите, което предизвиква самото главоболие. Можете да ги включите в дневната си тренировка и да ги използвате когато болката ви споходи. Опитайте следните две упражнения: да раздвижите врата си (дайте брадичката напред, вдигнете я и завъртете докрай главата си към всяко едно от двете рамена). Разкършете рамената си (разкършете и завъртете рамената си нагоре, напред и назад). Разтягайте се два пъти по 20 минути всеки ден като задържате тялото си в разтегнато положение по около 5 секунди и повтаряйте всяко упражнение от 3 до 5 пъти.

Аеробика – регулярните упражнения по аеробика като каране на колело, спортно ходене или плуване могат да намалят силата на мигрената и нейната честота, твърдят изследвания по темата. В резултатите от малко по обема си проучване се цитира, че пациенти, които не са практикували редовни упражнения преди били включени в 12 седмична програма за колоездене на закрито. Това значително подобрило качеството им на живот и намалило броя на мигренните пристъпи, които те получавали, както и интензивността на болката.

Медитация – могат да бъдат използвани различни техники за медитация, за да се фокусира вниманието и да се успокои съзнанието от дразнители като болката от хронична мигрена или главоболие. До този момент има малко информация относно ефекта на медитацията върху мигрената. Учени и лекари от Университета Джон Хопкинс в Балтимор са включени в клиничен тест, който има за цел да удостовери дали випасана – древна индийска техника за медитация, която се фокусира върху връзката между съзнанието и тялото – може да намали честотата на мигрената и нейната сила и като цяло да подобри качеството на живот. Едно малко проучване на хора с мигрена открива, че духовната медитация намалява честотата на главоболието и притъпява усещането за болка повече от друг вид медитация и мускулна релаксация.

Калина
Написана от Калина септември 18, 2015 13:25
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи