5 навика, благодарение на които бързо ще влезем във форма

Мария
Написана от Мария ноември 19, 2014 13:00

5 навика, благодарение на които бързо ще влезем във форма

Акценти:

  • Защо комплексните упражнения са по-ефикасни?
  • Трябва ли да спрем да си търсим оправдание да не тренираме?
  • По какво можем да установим, че тренировката ни е била ефективна?

Свързани:

loading...

Някога чувствали ли сте се така, сякаш се опитвате да влезете във форма и давате най-доброто от себе си, но мечтаната фигура така и не се появява в огледалото пред вас?

Да, може би почти всички сме минали по този път. Докато за вашето здраве е лошо да очаквате магически и високоскоростни резултати, то спорта и здравословното хранене вървят ръка за ръка с някои малки подробности, които могат да ви накарат да се чувствате по-доволни от резултатите, тъй като леко ще ги подсилят.

Ето пет навика, които ще ви помогнат да влезете по-бързо във форма и да се почувствате удовлетворени от себе си:

1. Не се страхувайте да се пришпорите малко

Докато умерената тренировка в разумно и дори бавно темпо си има своите положителни страни, то ефектът върху тялото ще бъде далеч по-голям ако направите тренировката си просто малко по-интензивна.

Ускорен пулс, пот, малко повече движение – всичко това ще ви помогне да влезете по-бързо в мечтаните джинси и да се отървете от досадните сланинки. Ако тренировката ви е била ефективна, ще разпознаете това по изпотяването и изтощението след края и.

2. Включете цялото тяло

Лицеви опори, коремни преси, клякания и други упражнения, всички съчетани в една тренировка, ще ви донесат много повече ползи, отколкото ако тренирате само определени мускулни групи.

Комплексните упражнения са по-ефикасни и ще ви донесат повече ползи в различни ситуации от реалния живот (например вдигане на тежките куфари на летището или вдигането на детето докато сте с него на площадката).

3. Тренирайте различните мускулни групи

Ако сте се занимавали с някакъв спорт като деца, може би сте забелязали, че вашият треньор е съчетавал различни видове упражнения като скок от място, скок на дължина, спринт или скачане на въже.

По този начин ще поддържате добра форма като тренирате различни мускулни групи (както вече споменахме) и ще сте по-добре подготвени за свободното си време.

4. Поставяйте си спортни цели

Дори и ако целта ви е просто да стопите 5 – 10 килограма и не се нуждаете от нищо друго, задачата ви ще е много по-лесно постижима ако просто се опитате да направите някакъв ваш личен рекорд.

Добра идея е да направите 100 повторения от някое упражнение, а после да усъвършенствате някоя поза от йога и да я правите докато не се получи идеално. Така ще имате стимул и цел, а това е важно за да добиете страст към спорта.

5. Искате да намерите начин за по-бързо отслабване? Тогава спрете да си търсите оправдание, за да не тренирате.

Защото ако нямате подходяща екипировка, или ако близо до вас няма фитнес, или ако разполагате със само 15 минути свободно време това не са оправдания, за да не тренирате.

Нямате представа колко бързо ще ви стане навик да отделяте по 15 или 30 минути за една интензивна тренировка и сами ще се чудите как сте живели до сега без това.

Мария
Написана от Мария ноември 19, 2014 13:00
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи