5 начина да останем активни с децата и семейството

Калина
Написана от Калина юли 11, 2015 07:50

5 начина да останем активни с децата и семейството

Акценти:

  • Как да останем активни с напредването на възрастта?
  • Как да бъдем интересни за младите, когато остареем?
  • Как да прекарваме повече време с по-младите хора от нас?

Свързани:

loading...

Едно проучване през миналата година установява, че затлъстелите деца и тийнейджъри имат най-много плака в артериите, която може да се сравни с тази при 45-годишните възрастни. Натрупването на плака е причина за сърдечни заболявания и други сериозни здравословни проблеми, които се появяват много по-рано, отколкото при техните родители.

Когато става въпрос за здравето на сърцето, трябва да мислим не само за собствените си сърдечно-съдови заболявания, но също и за бъдещите поколения. Едно проучване през миналата година установява, че затлъстелите деца и са предразположени към сърдечни заболявания и други здравословни увреждания.

За да се уверите, че децата ви растат здрави, трябва да се научите да жонглирате между работата, семейството и физическата активност. Създаването на добър здравословен пример е едно добро начало. Изследванията показват, че родителите, които са физически активни, увеличават вероятността децата им да последват примера им. Но ако търсите начини да подобрите здравословното състояние на семейството си, използвайте тези съвети.

Планирайте дейности на открито

Отделете един ден в събота или неделя, за да направи нещо семейно: плувайте през лятото, пързаляйте се с шейна или се отдайте на зимен туризъм или колоездене през пролетта и есента.

Посещавайте уроци заедно

Потърсете фитнес клубове и читалища във вашия район за клас по йога или аеробика, посещавани от родители и деца.

Направете си собствена семейна стая

Твърде често холът се превръща във фамилна стая, която ви прави мързеливи, понеже единствената опция е гледане на филми. Ако сте превърнали дома си в място за спокойствие и релакс: удобен диван, видео конзола за игри, рафт пълен с DVD-та и нищо, което да насърчи физическата ви активност, трябва да разнообразите обстановката. Има начини да се добавят неща,които да ви предразположат към физическа активност.

Превърнете домакинска работа в забавно приключение

Вместо всеки член от семейството да изпълнява самостоятелно отделните задачи от ежедневието, превърнете домакинската работа в игра и се постарайте да вършите всичко заедно. Ще се изненадате колко бързо и забавно ще приключите с почистването на къщата и ще подобрите рекорда си от миналата седмица, освен това ще ви остане повече време за семейството. Ако пуснете музика, докато прибирате и сгъвате прането, ще приканите децата си да пеят и танцуват, докато ви помагат да приключите с домашната работа. Вземете кучето и отидете заедно на разходка, тичайте, карайте ролери или кънки, скачайте на въже или си измислете забавна семейна игра.

Направете си план за хранене

Не е нужно да посещавате ежедневно фитнес залата, за да подобрите начина си на живот. Започнете да заменяте мазните и вредни храни със здравословни зеленчуци, плодове и салати. Ако изградите здравословни навици на семейството, ще подобрите здравето им.

Ако искате да отслабнете след раждането или просто да се храните по-добре променете менюто на цялото семейство и ще увеличите възможността си да постигнете резултатите си по-бързо. Отидете с децата си до пазара на земеделските производители, разрешете им сами да си изберат плодовете, които искат да ядат и ги включете в менюто за обяд. Ако им разрешите сами да изберат храната си със сигурност ще изядат всичко, което сте приготвили.

Калина
Написана от Калина юли 11, 2015 07:50
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи