5 трика за медитация, с които да увеличите сексуалното си желание

Калина
Написана от Калина юли 25, 2015 21:35

5 трика за медитация, с които да увеличите сексуалното си желание

Акценти:

  • Как да приповдигнем желанеито си за секс?
  • Какво е общото между йогата и секса?
  • Как да бъдем по-привлекателни?

Свързани:

loading...

Преди няколко години бившия ми съпруг бе приятно изненадан, когато започнах отново да практикувам йога. Отивах в залата смазана от стрес и умора, но след заниманията му се обаждах на връщане от вкъщи да споделя с него моите мръсни мисли. И двамата достатъчно бързо забелязахме връзката. Без да е нужно да споменавам, той се грижеше йогата да е сред моите приоритети.

Това преживяване ме остави да разсъждавам върху факта дали йогата или просто медитацията бе нещото, на което да съм благодарна за коренната промяна в сексуалното ми желание. Според специалисти в областта връзката между релаксиращите йога занимания и повишаване на либидото не е просто съвпадение. Две от най-големите пречки пред реализацията на либидото при мъжете и жените са стресът и разсейването. Добрите новини са, че ако се научите да практикувате проста медитация, като обръщате внимание на начина, по който дишате, то това директно ще засили способността ви да се фокусирате и концентрирате.

Научно погледнато нещата са прости. Редовната медитация освобождава ендорфини в тялото, те от своя страна помагат да се контролира и намали стреса, депресията и гнева. Така всичко, което можете да загубите, са вашият стрес и сексуално потискане. Предлагаме ви няколко техники за медитация, които да подобрят вашето желание само за няколко дни или седмици.

Дишайте дълбоко

Фокусирайте се върху изпразване на дробовете си напълно и след това вдишайте дълбоко от корема, а не от гръдния кош. Ефикасното придвижване на кислорода през тялото ви е често достатъчно условие, за да успокоите съзнанието си само за 8 до 10 вдишвания.

Фокусирайте се на дишането

Веднъж щом усвоите практиката на дълбокото дишане, трябва да се фокусирате върху него. Почувствайте как потокът се движи от и в тялото ви. Така ще можете да разберете кога съзнанието ви започва да се отнася, а това ще тренира мозъка ви да се фокусира по-ефикасно върху настоящия момент – това е нещо ключово за сексуалното удоволствие.

Поза

Вашето тяло е красиво преплетено с ума ви, така че веднъж щом знаете как да се фокусирате върху дишането си, ще можете да го правите докато заемате поза. Това допълнително ще окуражи съзнанието ви да присъства в конкретния момент във вашето тяло. Позата може да бъде всяка една, която ви е удобна.

Мантра

Съзнанието ви не трябва да остава напълно празно, за да можете ефективно да практикувате медитация. Когато издишате, се препоръчва да съчетавате това с изговарянето на някоя проста мантра, която да подсили и утвърди увереността ви.

Опитайте с простички фрази от рода на: “Тялото ми е красиво” или „Аз имам всичко, от което се нуждая”. Опитвайте с различни варианти, докато не откриете най-подходящия за вас. Когато го намерите, повтаряйте го от 5 до 10 пъти по време на упражненията.

Почувствайте тялото си

Забелязвали ли сте някога как можете да прекарате целия ден без наистина да се почувствате в своята собствена кожа? Понякога е лесно да се откъснеш от тялото си, когато животът се движи на бързи обороти. Когато дишате правилно и се разтягате, обърнете внимание на това как тялото ви се чувства в конкретния настоящ момент.

Запитайте се: Какво ме боли? Какво ме кара да се чувствам добре? По този начин естествено ще помогнете на съзнанието ви да се свърже с вашето тяло и респективно с вашата сексуалност, което ще ви гарантира по-голямо желание.

Калина
Написана от Калина юли 25, 2015 21:35
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи