5 упражнения за разтягане

Калина
Написана от Калина юли 29, 2015 14:45

5 упражнения за разтягане

Акценти:

  • Как да бъдем по-тонизирани?
  • Какви упражнения да правим, за да бъдем по-разтегнати?
  • Как да победим мързела и да промени заседналия си начин на живот?

Свързани:

loading...

В тази статия ще откриете 5-те най-подходящи техники, които ще ви помогнат да се справите с лошите последици от продължителния заседнал начин на живот. Тези упражненията, са подходящи за изпълнение независимо от времето и мястото, на което се намирате. Колкото по-рано започнете да изпълнявате тези техники, толкова по-добре ще се отразят те на здравето ви.

Разтягане на хип флексорите с извъртане настрани

Изправете гърба. Изтеглете десния крак напред, а лявото коляно опрете в пода, така че двете ви колена да образуват прав ъгъл. Разгънете вашата дясна ръка над главата. Поддържайте торса изправен, бедрата и раменете квадратни и постепенно допрете лявото коляно в пода. Направете стъпка с десния си крак и бутнете бедрата си напред и надолу. Когато почувствате напрежение в дълбокия участък на предната част на лявото бедро. Останете в тази позиция 30 секунди. Повторете с другата страна.

Разтягане

Застанете изправени. За това упражнение може да използвате вратата за опора. Свийте дясната ръка на 90 градуса и я поставете срещу касата на вратата. Застанете в шахматна позиция, изнесете десния си крак напред и вляво. Завъртете горната част на тялото на ляво, докато почувствате напрежение в гърдите и рамото. Останете в тази позиция 30 секунди. Повторете упражнението 3 пъти с противоположния крак и ръка.

Разтягане чрез избутване на стената

За да направите това упражнение застанете изправени, като опрете ръце в предната част на стената в шахматна позиция. Поставете десния си крак пред левия и го изнесете в предната част. Поставете ръцете си на стената и се облегнете на нея. Използвайте тежестта на тялото си върху стъпалото, докато почувствате разтягане на прасеца. Задръжте тази поза около 30 секунди от всяка страна, след това повторете в 3 серии. Ако правите това упражнение три пъти на ден ще усетите положителна промяна в тялото си за много кратко време.

Лъжливо извъртане на гръбнака

Легнете по гръб и разпънете ръцете си в две противоположни посоки. Изкривете таза, краката и коленете на една страна. Въпреки че краката са изнесени заедно в една посока се опитайте едновременно да доближите коленете максимално към лявата си страна. Задръжте за 30 секунди и повторете с другата страна.

Разгъване на хип флексорите и задната част на бедрата

Изправете гърба. Изнесете левия си крак напред, а дясното коляно опрете в пода. Двете колена трябва да образуват ъгъл от 90 градуса. Повдигнете дясна ръка над главата. Поддържайте торса изправен, а бедрата и раменете да образуват квадрати. Поставете дясното коляно на пода и направете стъпка с левия си крак напред около 10 сантиметра. Отведете бедрата напред и надолу. Останете в тази позиция 30 секунди, а след това повторете с другата страна.

Приближете се до стената. Лицето ви трябва да е на известно разстояние от нея, за да има място за позицията на коленете. Сложете кърпа и поставете лявото коляно отгоре, а десния си крак на пода пред вас. Плъзнете коляното назад към стената като пръстите трябва да сочат тавана. Поддържане на лявото коляно на пода с помощта на ръцете си. Плъзнете крака нагоре по стената зад вас, докато почувствате напрежение в предната част на лявото бедро. Поставете двете си ръце върху дясното коляно и останете в изправено положение. Останете в тази позиция 30 секунди, а след това повторете с другата страна.

Калина
Написана от Калина юли 29, 2015 14:45
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи