6 ефективни начина да установите контрол над глада си

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 07:33

6 ефективни начина да установите контрол над глада си

Акценти:

  • Как да се оправим с глада?
  • Как лесно и здравословно да контролираме глада си?
  • Какви са начините да задоволим глада си?

Свързани:

loading...

Един от най-трудните моменти, пред които сме изправени, когато започнем здравословно отслабване, е внезапната поява на чувство за глад.

Причините, които ни подтикват към сладките и вредни храни, най-вероятно се дължат на психологическата нагласа, че нещо ни липсва. За щастие, има няколко лесни трика, ще ни помогнат да се преборим с глада и да загубим ненужните килограми.

Наблегнете на храни, богати на протеини

Едно от най-добрите средства за ограничаване на апетита е да си гарантираме, че всяко хранене или закуска е богато на белтъчини. Освен, че понижават чувството на глад, протеините се отразяват благоприятно на кръвната захар. Ядките, яйцата, нискомасленото сирене, пилешкото филе и рибата са отлични източници на чисти белтъчини. Консумирайте ги, но в умерени количества, понеже голяма част от тях съдържат мазнини.

Хранете се през 3-4 часа

Ако изчакате 4-5 часа между храненията, вероятността да увеличите чувството за глад е много по-голямо. Придържайте се към 1-2 междинни закуски дневно и три оновни хранения. Включете в менюто си протеини, здравословни въглехидрати, плодове и зеленчуци. Избягвайте храни, съдържащи захар или пържени закуски.

Утолете жаждата си

Ако сте дехидратирани, тялото ви изпраща до мозъка сигнали, които ви заблуждават, че чувствате глад. Когато изпитате подобно чувство, изпийте чаша вода и изчакайте 3-4 минути преди да се нахраните. За да сте хидратирани през целия ден, си пригответе вода с лимон, лайм и оранжеви резени и я съхранете в хладилника си, като изпивате 6-8 чаши от течността дневно.

Дъвчете по-продължително

Последни хранителни проучвания показват, че дъвченето на сладка или ментова дъвка може да ви помогне да ограничите пристъпите на глад. Придържайте се към дъвки, които не съдържат захар, за да избегнете появата на кариеси и да не объркате метаболизма си.

Измийте си зъбите

Когато изпитвате нужда от нездравословни храни, измийте зъбите си и изплакнете устата си с ментова вода. Този психологически трик ще заблуди мозъка ви, че вече сте се нахранили и чувството на глад ще се понижи.

Движете се

Ако се изкушавате да посегнете към сладолед, спешно трябва да вземете мерки, за да се разсеете. Отидете на фитнес, разходете домашния си любимец, обадете се на приятел, разкрасителни процедури. Понякога внезапното чувство на глад може да се избегне, като извършвате някаква дейност или просто се движите.

Състояния на стрес, тревожност или скука могат да ви доведат до застой, когато попаднете в подобна рутина, най-лесното средство да се избавите от неприятната ситуация е да се движите. Отдайте се на удоволствия или релаксация на тялото.

Въпреки че не е лесно да се преборим с желанието за храна, не трябва да потъпкваме усилията, които сме положили, за да отслабнем. Изпробвайте тези трикове и определете най-подходящите за вас. Постарайте се да си съставите правилен план за хранене или се доверете на специалист, не пропускайте закуска, хранете се умерено и пийте повече течности.

Ако редовно правите упражнения и се наспивате достатъчно ще изглеждате слаби и ще подобрите здравословното си състояние. Трябва да сте търпеливи и упорити, по този начин лесно ще постигнете мечтаните резултати и ще прочистите тялото си от вредните токсини.

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 07:33
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи