6 начина да се преборите без лекарства с мигрената

Калина
Написана от Калина юли 25, 2015 21:32

6 начина да се преборите без лекарства с мигрената

Има множество алтернативи на обезболяващите за хората, които инцидентно или дори есъжедневно страдат от мигрена и главоболие (18% от жените и 6% от мъжете страдат от мигрена. Разликата в процентите според учените се дължи на хормоналното различие при половете.) Ето и шест лесни метода да се преборите с мигрената без да пиете лекарства и обезболяващи.

  1. Когнитивна поведенческа терапия – Трябва да смятате главоболията като признак на друг, по-сериозен проблем, след което да се стегнете и да атакувате директно проблема. Промените в мисленето, които включват преструктуриране на отношението и когнитивното възприятие може да доведе до намаляване на стреса и респективно по-малко главоболия или по-слаби такива. Наред с това трябва също доста важно е да дефинирате поведенческите фактори и околната среда, които могат да причинят или да влошат главоболието ви.
  2. Масаж – ръцете инстинктивно се пресягат към главата ви, когато ви боли, което е първият знак, че един добър масаж може да се окаже доста ефективен в борбата с главоболието. Много често причината за мигрена или главоболие са стегнатите и напрегнати мускули. Често, ако се събуждате с главоболие, причината може да е това, че сте стискали челюстите си и сте скърцали със зъби на сън. Дълбок масаж на врата и раменете може бързо и лесно да облекчи дискомфорта. Често лекарите злоупотребяват с предписването на лекарства без ясна диагноза. Така един пациент, на когото бяха изписани 3 различни вида обезболяващи се оказа, че страда от главоболие защото има стегнати мускули на раменете, там където държи телефонната слушалка до ухото си. След 10 минутен масаж главоболието си отиде и след като тя смени работната си поза мигрената изчезна завинаги.
  3. Природни добавки – преди да влезете в магазина за природосъобразни храни, се подгответе предварително, за да не се окаже, че като си тръгнете, ще оставите цяло състояние за неща, които може и да ви помогнат срещу болката и най-вероятно просто ще стоят ще ухаят по лавиците. Специалистите препоръчват да вземате повече магнезий, който предотвратява съсирването на кръвта и образуването на малки кръвоизличета, които могат да доведат до спазми на кръвоносните съдове, както и витамин B. Не всички форми на магнезия се усвояват от организма лесно. Една от най-удобните за това форми е магнезиевият цитрат, който може да се приема разтворен в топла или студена вода.
  4. Акупунктура – това е нещо, което боли значително по-малко от главоболието и дори може да го излекува. Да, ако позволите на опитен специалист да постави иглите на точното място, няма да усетите никаква болка. При различните симптоми подходът е различен и всичко е настроено индивидуално спрямо пациента. Обикновено се използват комбинации от 5 до 20 точки за всеки пациент. При силни главоболия, пациентът ще усети облекчение още при първата терапия, но за да изчезнат оплакванията, ще са му нужни между 3 и 5 сесии.
  5. По-добър хранителен режим – това изглежда просто и е просто, но замислете се, колко от нас пият достатъчно вода? Така не само ще бъдем хидратирани, но и ще елиминираме голяма част от токсините в тялото си, които са причинители на главоболие. Също така е добре да помислим и за смяна на храните, които ядем като изкуствени подсладители, захар, консервирани супи, замразени храни и полуфабрикати.
  6. Йога – има множество удобни и лесни пози, които можете да практикувате комфортно и спокойно у дома. Можете да комбинирате позите с тиха и релаксираща музика и ароматни свещи или благовония.
Калина
Написана от Калина юли 25, 2015 21:32
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи