6 пребиотика за здравето на червата

Калина
Написана от Калина декември 9, 2014 16:44

6 пребиотика за здравето на червата

Акценти:

  • Какво представляват пребиотичните храни?
  • Защо трябва да се грижим за червата си?
  • Кои плодове и зеленчуци съдържат пребиотици?

Свързани:

loading...

Вероятно червата ви имат нужда от вашата помощ. Да, правилно чухте – червата ви. Те всъщност са просто тръба, по която минават хранителните вещества из цялото ви тяло.

Кога беше последният път, когато помислихте за своята храносмилателна система? Чревното здраве е ключов компонент към това да бъдете здрави като цяло, но рядко се обръща внимание точно на тази изключително важна част от нашия организъм.

Това, което може да ви звучи по-познато, вероятно са симптомите за слаба храносмилателна система, разбирайте черва, като например: запек, подуване на корема, диария, газове, стомашни спазми, киселини.

Тези храносмилателни проблеми тормозят огромна част от населението, така че се застраховайте, защото както виждате, не сте единствен и за всеки има реална опасност от тези симптоми.

В действителност, само в САЩ има над 1 милион души, които страдат от влошено здраве на храносмилателната система. Нашето здраве, що се отнася до храносмилане, може да бъде подобрено драстично, чрез навиците ни и храната, която приемаме и в крайни случаи с помощта на някои медикаменти.

Но не бързайте да се хвърляте на фармацевтичните продукти, а обърнете внимание на някои от по-долу изброените пребиотични храни.

Пребиотичните храни, или т.нар. пребиотици, съдържат малки влакънца, които са устойчиви на разграждане и работят, за да подсилят вашите приятелски микроорганизми.

Тези влакънца спомагат за създаването на гостоприемна среда, в която те могат да се развиват правилно.

1. Корени от цикория

66,4% от теглото й е чист пребиотик. Царицата на пребиотиците е съставена от около 65% фибри.

2. Банани

1% от теглото им е чист пребиотик. Те са известни като най-разпространеният и най-евтиният източник на пребиотици.

Вярно е, бананите не са с високо съдържание на пребиотици, спрямо останалите храни в списъка, но те определено са често използвани, вкусни и са едно чудесно допълнение към който и да е хранителен режим.

3. Глухарчета

24,3% от теглото им е чист пребиотик. Богат източник на такъв вид вещества и едно чудесно допълнение към салати например, а защо не и добавка към бананов шейк ?

4. Лук

8,6% от теглото му е чист пребиотик. Лукът е често използван, що се отнася до храни, зареждащи ни с пребиотици, и е чудесно допълнение към всяка храна.

Затова няма да бъде трудно да го вкарате в диетата си. Препоръчваме ви пресен лук за по-добри резултати, които ще усещате след всяко хранене !

5. Сурови земни ябълки

31,5% от теглото им е чист пробиотик. Много богати на пребиотични фибри, те ще помогнат за изчистването на всякакви проблеми, свързани със запек.

Въпреки, че едва ли сте чували името им, те растат масово в Северна Америка и без съмнение, ако потърсите по-усърдно, ще ги намерите, дори и да са в някой специализиран магазин. Те са сладки на вкус и са още един чудесен начин да подсладите салата.

6. Чесън

17,5% от теглото му е чист пребиотик. Един от най-предпочитаните източници на пребиотци. Този малък зеленчук, далечен родственик на лука, е чудесен начин да придадете аромат и вкус на почти всяко ястие.

Калина
Написана от Калина декември 9, 2014 16:44
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи