6 съвета за по-здравословен начин на живот от Владимир Кличко

Мария
Написана от Мария април 6, 2015 18:47

6 съвета за по-здравословен начин на живот от Владимир Кличко

Акценти:

  • Тренировки - поставяне на цели
  • Фитнес ритуал - 3 минути
  • Дисциплиниране - трениране

Свързани:

loading...

В средата на януари 2015 година световният шампион по бокс в тежка категория Владимир Кличко представи първата си собствена фитнес програма „Klitschko Body Performance“.
Вероятно няма българин или българка, които да не знаят, че Владимир Кличко е и към настоящия момент световен шампион в тежка категория според четирите боксови федерации – WBA, IBF, WBO, IBO.

През 1996 г. е бил първият му професионален мач. След почти 19 години 38-годишния спортист смята, че се намира в същата добра форма, както и в началото на своята спортна кариера.

Украинецът заедно с компанията Social Media Interactive разработил онлайн платформа за любителите на фитнеса. На нея е създадена 6-дневна тренировъчна програма. Кличко обещава „повече постижения, повече сили, повече мускули, повече тестостерон“. С изключение на последното, програмата е разработена както за мъже, така и за жени.

На представянето на онлайн-портала известен учен, занимаващ се със спортна наука, заяви: „Тази програма е подходяща за абсолютно всеки“.

Но всеки, който не желае да тренира за „плочки“ на корема и за широки рамене, също може да извлече полза от фитнеса. Особено това се отнася за тези, които целият си работен ден прекарват в седнало положение и имат проблеми с гърба и при това изпитват болки.

По-долу са посочени 11 най-добри препоръки за здравословен начин живот от световния шампион по бокс.

1. 30-минутната тренировка е напълно достатъчна

Интензивността и редовността са по-важни от продължителността на една тренировка. Владимир Кличко посочва: „Ние разполагаме с малко свободно време. 30 минути дневно са напълно достатъчни“.

2. Поставете си цел

Например това може да стремеж към увеличаване на мускулната маса или за намаляване на теглото. Важно е следното: „Поставете си цел. Без нея нищо няма да постигнете“.

Първоначално Владимир Кличко се е страхувал от бокса. Но стремежът му да постигне други цели с помощта на този спорт са се оказали решаващи.

3. Изберете си човек, който да използвате като пример за подражание

В юношеството за Владимир Кличко първи пример станал Арнолд Шварценегер. А впоследствие се вдъхновявал от карате легендата Брус Лий. Това може да бъде всеки човек, не е задължително да бъде спортист, занимаващ се с бойни изкуства. Важно е да си намерите човек, който да ви стане пример за подражание.

4. Бъдете дисциплинирани

Ако не ви върви един ден – продължавайте с тренировката. Разглеждайте „препятствията“ по време на тренировките като тези, с които се сблъсквате в ежедневния си живот. Владимир Кличко продължава: „Ако имате проблеми в работата, то вие сте длъжни да ги разрешите, в противен случай ще ви уволнят“.

5. Ежедневно си правете 3-минутен фитнес ритуал

Основата за една успешна тренировка е едно най-обикновено нещо – ежедневното повтаряне на едно и също – 3 минути. Веднага след като станете от леглото, вие отивате да си миете зъбите. Веднага след като оставите четката за зъби – направете 20 лицеви опори. След това – веднага 20 коремни преси. И така всеки ден постепенно.

6. Наслаждавайте се на тренировките

При каквато и да е спортна дисциплина и при всякакви натоварвания – без да изпитвате удоволствие от това, което правите, дълго време няма да можете да „дръпнете“. Но насладата идва с натоварването. Когато целта е ясна, тогава бързо се появява и първичното усещане за щастие, което ще ви осигури и необходимото удовлетворение.

Мария
Написана от Мария април 6, 2015 18:47
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи