7 ефективни начина за отслабване при натоварен график

Калина
Написана от Калина юли 21, 2015 22:13

7 ефективни начина за отслабване при натоварен график

Акценти:

  • Как да живеем по-здравословно?
  • Как да отслабнем, без да ходим всеки ден на фитнес?
  • Какви упражнения да правим в свободното си време?

Свързани:

loading...

Ако опаковате вашия обяд вечер и посещенията във фитнеса ви звучат добре, но въпреки това не успявате да постигнете желаните резултати, не се отказвайте! Здравословната загуба на килограми може да се проточи във времето, особено ако сте с наднормено тегло или благодарение на работа, която ви придържа приковани за стола в офиса.

Не е нужно да ограничавате приема на калории или да се претоварвате с допълнителни упражнения. Използвайте няколко лесни стратегии, за да загубите няколко килограма, без да губите ценно време от графика си.

Яжте малки порции

Не е нужно да приготвяте сами обяда си или да консумирате разнообразна храна, за да отслабнете, просто ограничете порциите си. Повечето хора консумират между 1200 и 1500 калории дневно, ако искате да се освободите от няколко килограми и да спазвате здравословен начин на живот намалете размера на порциите, като прескочите десерта.

Не пропускайте хранене

Това може да изглежда нелогично, но след дискусия с хора, които имат натоварен график, изследователите установяват, че ако изминат повече от четири или пет часа без консумация на храна метаболизмът ще се забави. Това може да повлияе върху хормоните и нивата на инсулина, както и да допринесе за нездравословен избор на храна. Ключът към правилното хранене е в спазването на последователен график, независимо дали това е три пъти на ден с няколко междинни закуски или пет мини хранения.

Увеличете натоварването във фитнеса

Времето между 30 и 60-минутна тренировка е повече от подходящо, но можете да изгорите повече калории, като увеличите с няколко минути упражненията си. Всъщност, няма нищо лошо в това да подобрите вашите 150 препоръчани минути за седмични умерени упражнения.

Не сядайте, когато можете да се движите

Заседналият начин на живот вреди на сърцето, мозъка и увеличава мазнините по талията. Всяко дори и незначително движение ще ви помогне да изгорите повече калории. Или ще ви предпази от натрупване на излишни килограми.

Ако използвате компютър по време на работа и вашия офис не предлага настройка на височината на бюрото, помислете за друг начин да се движите като срещи с персонала или разходка след вечеря.

Уверете се, че сте си набавили необходимото количество сън

Когато нямате достатъчно време през деня, може да се изкушите да останете будни до късно или да се събудите прекалено рано, за да си наваксате с всичко, което сте пропуснали. Ако изпитвате умора може би страдате от липса на достатъчно сън. По-добре пропуснете тренировка и се отдайте на здравословен сън.

Използвайте почивните дни мъдро

Дори ако вашата работа изисква дълги и изтощителни часове труд, да се надяваме, че имате поне няколко почивни дни всяка седмица,които може предварително да планирате. Въпреки че сте притиснати от сроковете, може да си освободите почивните дни и да посетите някои здравословни магазини, за да презаредите хладилника си до края на седмицата.

Бъдете активни с приятелите и семейството си

Може да се твърди, че почивните дни са за семейство, но повечето хора предпочитат да ги споделят с приятелите си. Това е добър повод да замените престоя в кафенето с планински поход или друг вид физическа активност. Не е нужно да ходите на фитнес, за да правите упражнения, може да отделите време да поиграете с децата си или да потичате с приятели.

Калина
Написана от Калина юли 21, 2015 22:13
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...

Най-четени публикации

loading...