7 фитнес съвета за много заети майки

Калина
Написана от Калина септември 17, 2015 18:18

7 фитнес съвета за много заети майки

Акценти:

  • Как да тренират заетите майки?
  • Могат ли много претоварените майки да ходят на фитнес?
  • Как трябва да тренират жените във фитнеса?

Свързани:

loading...

Ако сте заета майка и опитвате да влезете отново във форма, трябва да търсите фитнес съвети, които действително работят. След сменянето на памперсите, разбития сън, готвенето и ден за почистване, упражненията са последното нещо, за което да се сетите. Но трябва да поставите здравето си на преден план. Детето ви иска да сте достатъчно здрави, за да играете и да се грижите за него и да живеете дълго. Затова хвърлете един поглед на тези полезни съвети за фитнес за супер заети майки, които със сигурност ще пожелаете да последвате.

Семейни тренировки

Ако за вас е трудно да намерите време за упражнения, защо не ги правите семейно? Туризъм, ходене, скачане, бягане, стречинг, йога… има толкова много упражнения, подходящи за цялото семейство, че ще ви бъде трудно да намерите извинение да пропуснете тренировка. Помогнете на семейството си да подобри здравето си и да поддържа добра физическа форма.

Наслаждавайте се на времето за фитнес, когато е възможно

Ако детето ви посещава часове по рисуване, музика или танци, не сядайте в чакалнята, губейки ценно време. Започнете някакви упражнения – излезте навън за бягане, колоездене или ролери. Или просто се разходете.

Изберете здравословна закуска

Да опаковате здравословна закуска за вас и вашите деца е един от най-важните фитнес съвети, които да следвате, ако искате да сте здрави и стройни. Понякога приготвяме закуска само за децата и забравяме за себе си. Затова сложете в чантата една ябълка, пръчици от зеленчуци, горски плодове или кисело мляко.

Пригответе си салата

Елиминирайте възможността да се чудите какво да хапвате, като си направите предварително салата. Можете да си приготвяте голямо разнообразие от салати, като просто променяте основните продукти, но не забравяте да включвате плодове, зеленчуци, ядки, зелена салата и някакъв лек дресинг. Една здравословна салата е добър източник на енергия за тренировките ви и за забързания ви живот като заета майка. А и вероятно често нямате време за здравословен обяд, нали?

Вземете малкото с вас

Ако сте с детето си всеки ден, го вземете с вас и за няколко упражнения. Излезте да побягате с него в количката. А можете и да правите упражнения в парка, докато детето ви се наслаждава на свежия въздух и красивите пейзажи.

Разходка в мола

Пригответе количката и отидете в мола. Ако е в ранните часове, ще имате достатъчно място да ускорите крачката, защото няма да е толкова пълно. Това е добър начин да изгорите тези така нежелани калории и в същото време да направите основните покупки.

Намерете баланса в живота

Да намерите баланса в живота е едно от най-големите предизвикателства за много майки. Като майка лесно можете да се загубите в ежедневните ви задачи, само грижейки се за детето ви. Опитайте се да бъдете по-гъвкави в графика си и да се възползвате от времето за упражнения, когато е възможно. Можете да тренирате рано сутринта, защото тогава трудно ще си намерите извинение. Все пак едва ли имате какво да правите в 5 или 6 сутринта, затова се раздвижете малко преди т.нар. работен ден.

Дори и да сте супер заета майка, все пак е възможно да се упражнявате и да се храните здравословно. Просто опитайте да следвате тези съвети, които ще ви помогнат да бъдете здрави, красиви, стройни и щастливи. Станете модел за подражание за детето си и му покажете, че физическите упражнения за важна част от живота.

Калина
Написана от Калина септември 17, 2015 18:18
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи