7 начина да се събудим в добро настроение

Мария
Написана от Мария декември 9, 2014 15:34

7 начина да се събудим в добро настроение

Акценти:

  • Как да навлизаме сутрин във вътрешна хармония?
  • Подобряват ли контрастните душове настроението?
  • Как да създадем ефекта на светофара?
  • Защо е важно проветряването на спалнята преди лягане?

Свързани:

loading...

Съгласете се, че да „отлепите“ главата си от удобната си възглавница сутрин и след това да се измъкнете изпод топлите завивки, особено в настоящото студено и мрачно време, е истинско предизвикателство за вас.

Прибавете към това и противният будилник, който не ви позволява да довършите съня си. Ако това състояние ви е познато, то вероятно отдавна се опитвате да откриете начин да се събуждате не само бързо, но и в добро настроение.

1. Опитайте се всяка сутрин да навлизате в състояние на вътрешна хармония

Това, разбира се, няма да се получи веднага, но се постарайте да направите, така че да се радвате на новия ден.

Всички дразнители – близките ви, будилникът и накрая самата сутрин като част от денонощието не трябва да ви пречат да откриете новите възможности, които ви предлага новия ден. Само утрото ви ще бъде наистина добро и ще се чувствате прекрасно.

2. Създайте ефекта на светофара

Настройте се положително. Например, усмивката и доброто настроение – това е зеленият цвят, който е ключ към успеха през целия ден. Най-лесният начин да оправите настроението си и да приповдигнете самочувствието си е да се усмихнете на отражението си в огледалото.

3. Угаждайте си

Всяка жена на зряла възраст в душата си е малко момиче, което иска подаръци. Пуснете си любима музика още от сутринта, като е добре да я съчетаете с танци и след си вземете контрастен душ с любимия си душ гел. Следващата стъпка е вкусната и здравословна закуска, любимата комфортна дреха и нанасянето на грима

4. Придържайте се към правилата към здравословен начин на живот и консумирайте, колкото е възможно по-разнообразни храни

Най-важното е да не преяждате на вечеря. Консумирайте леки и лесносмилаеми храни 2-3 часа преди лягане. Опитайте се вечерята ви да се състои от извара, кисело мляко, плодове, зеленчуци и немазно месо. Така можете да бъдете сигурни, че на сутринта ще се събудите лесно и с настроение.

5. Постарайте се спалнята ви да бъде комфортна, уютна и най-вече тиха

За успешния и пълноценен сън е необходимо удобно легло, мека възглавница и топло одеяло. Освен това трябва да проветрявате спалното помещение преди лягане, желателно е да си взимате и вана с ароматни свещи или топъл душ, или да гледате любим филм. Но най-важното е да не мислите за проблемите преди сън. Последните научни изследвания показаха, че гледането на филми и телевизия преди лягане влошава качеството на съня, затова е желателно да се въздържате от извършването на подобни дейности.

6. „Настанете“ във вашия дом любов и семейна идилия

Какво по-хубаво от това да се събудите в обятията на любимия човек? Само при сутрешнен секс, в мозъка се освобождават ендорфини, които повдигат настроението.

7. Очаквайте почивните дни

Петър вечер – най-доброто време за сън. Съгласете се, че възможността да се наспите и очакването, че ви престои ден, в който ще правите това, което харесвате и ще се срещате с приятели, е залог за добро сутрешно настроение.

Мария
Написана от Мария декември 9, 2014 15:34
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи