7 причини защо да ядете суши

Калина
Написана от Калина септември 17, 2015 18:15

7 причини защо да ядете суши

Акценти:

  • Защо трябва да ядем суши?
  • Какво съдържа сушито?
  • Защо сушито е толкова полезно?

Свързани:

loading...

Освен че добре балансираната диета е един от най-добрите начини да останете здрави, също така е полезно да знаете някои от невероятните здравословни ползи на сушито. Естествено не всички видове са добър избор за вашето здраве, но ако смесите и съчетаете добри съставки, ще създадете рула суши, които съдържат много жизнено важни минерали и витамини. Ето защо трябва да хапвате суши.

Предпазва сърцето

Доказано е, че редовното консумиране на суши подобрява здравето на сърцето. Рула с кафяв ориз ви дават ударна доза от пълнозърнести зърна, които поддържат нивото на холестерола ви под контрол. Може да добавите също малко авокадо (или краставици), които са източник на омега 3 мастни киселини. Избягвайте да използвате и ядете соев сос и сладки сосове, независимо колко вкусни са те.

Сушито е богато на важни микроминерали

Въпреки че не е нужно да консумирате огромни дози микроминерали, все пак е важно да приемате достатъчно от тях редовно. В зависимост от това колко микроминерали консумирате всеки ден, те могат да подобрят или съсипят здравето ви. Водораслите в сушито съдържат големи количества минерали, като йод, магнезий и мед. Умерената им консумация повишава енергийните нива, подобрява настроението ви, предпазва от сърдечни заболявания и поддържа здрава храносмилателната ви система.

Съдържа мощни антиоксиданти

Рулата суши, които са направени със зеленчуци, съдържат мощни антиоксиданти, които се борят със свободните радикали и ви карат да изглеждате и да се чувствате здрави и млади. И нещо повече – антиоксидантите ви помагат да се предпазите от голям брой сериозни заболявания, включително сърдечно-съдови заболявания и рак. Това обаче не означава, че трябва да ядете повече суши всеки ден. Стремете се да го консумирате от време на време, за да получите само позитивните ползи за здравето.

Сушито е с високо съдържание на протеин

Протеинът е важен за доброто функциониране на мускулите и им помага да се възстановят след физически упражнения. Можете да го намерите в месото, включително и рибата, така че вашето руло суши ще съдържа достатъчно от него. Но избягвайте рула със скарида или хрупкава риба, тъй като те са пържени и могат повече да ви навредят, отколкото да помогнат. Вместо това можете да изберете риба тон, за да получите достатъчно протеин, без да консумирате тонове нездравословни мазнини.

Сушито е естествен източник на енергия

Ако често страдате от следобедни спадове на енергия, зарежете шоколада и изяжте няколко суши рула. Оризът съдържа въглехидрати, които зареждат тялото ви и ви държат сити и енергизирани в продължение на часове. Сушито с много зеленчуци е бърз начин да повишите енергията си.

Подобрете храносмилането си

Много видове суши съдържат оризов оцет, който не дразни храносмилателната система. Но няма нужда да ядете много суши – няколко рула два пъти седмично са достатъчни да подобрят храносмилането и да останете стройни и здрави.

Сушито е ниско калорично

Въпреки че не се отнася за всички видове суши, много от тях са ниско калорични и са добро попълнение към диетата ви, ако искате да се отървете от ненужните килограми или просто да се поддържате във форма. Изберете суши, което съдържа много зеленчуци, като краставици, авокадо и моркови, и стойте далеч от такива, които имат крема сирене, майонеза или други кремообразни пълнежи. Тъй като рибата е ниско калорична също, рула, които съдържат риба тон и сьомга са също добър вариант.

Калина
Написана от Калина септември 17, 2015 18:15
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи