7 трика, с които ще намалим калориите от сутрешното кафе

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 21:15

7 трика, с които ще намалим калориите от сутрешното кафе

Акценти:

  • Как да намалим калориите в кафето?
  • Защо е добре да не прекаляваме с кафето?
  • Защо е добре да не прекаляваме с количеството кафе, което приемаме?

Свързани:

loading...

Повече от 50% от американците пият кафе редовно. То се счита за най-доброто средство за събуждане, а често е и заместител на сутрешното хранене.

Въпреки това, кофеинова напитка може драстично да увеличи дневния прием на калории и да съсипе здравето ни, ако не внимаваме. Самото кафе, съдържа малко калории, но добавките, които използваме, значително увеличат броя им.

Ароматното лате например, съдържа около 300 калории, а белият шоколад мока – 400 калории. За щастие може да ограничим калориите в сутрешното си кафе, чрез няколко лесни трика.

Заменете пълномасленото мляко

Ако сте свикнали да пиете фрапе с пълномаслено мляко, заменете го с ниско маслено или обезмаслено. Преминаване от пълномаслено към обезмаслено мляко, ще ви спести 65 калории от чаша фрапе. Обезмасленото мляко варира между 30-60 калории на чаша, което го прави по-добър избор, дори и от краве млякото. Соевото или оризово мляко също се смята за подходящ избор.

Захар

Захарта съдържа 16 калории в чаена лъжичка, а повечето хора използват няколко супени лъжици или захарни пакетчета в кафето си. Въпреки че сладостта е привлекателна, определено прибавя огромно количество калории. Ако пиете няколко чаши кафе на ден, броят на калориите значително нараства. Може да използвате изкуствен или естествен подсладител като стевия, която ще предотврати покачването на колограмите.

Кремообразно кафе

Няма нищо по-ободряващо от чаша кремообразно кафе, но ако се вгледате в калоричния прием и прескочите сметаната ще направите чудесен избор. Въпреки приятния вкус на сметана на върха на мока, всяка супена лъжичка добавя близо 10 калории, а голяма част от напитките включват поне 3-4 лъжички.

Ограничете приема на кафе

Опитайте се да ограничите до умерено количество приема на кофеиновата напитка. Ако се нуждаете от кафе, няколко пъти дневно, намалете количеството. По-малките дози, съдържат по-малко калории. Ако ви е трудно да се събуждате сутрин, преразгледайте навиците си за сън, вместо да си налеете нова чаша кафе.

Пийте по малко вода

Приемът на повече течности има фантастични ползи за тялото. За съжаление, повечето хора не пият достатъчно вода ежедневно и страдат от обезводняване, което е причина за сериозни здравословни проблеми. Ако посягате към кафето, защото сте жадни, по-добре пийте вода. Кафето действа като диуретик и може да помогне на тялото, да се дехидратира. Добавете към водата изцеден лимон, за да утолите жаждата си и да се сдобиете с нужния ви енергиен тласък.

Пригответе си сами кафе

Хората са твърде заети, за да си приготвят сами кафе, дори да разполагат с най-новите модерни кафемашини. По-лесно е да вземете кафе от най-близкия магазин. Въпреки това, кафенетата често зареждат напитки със захар и сиропи. Когато направите свое собствено кафе у дома, може да определите какво точно да добавите към него, за да ограничите излишния прием на калории.

Пийте го черно

Многобройни проучвания препоръчват кафето да се пие чисто, за да се извлекат ползи за здравето и да се избегне покачване на теглото. Прясно свареното кафе не съдържа калории и мазнини, когато се приготвя у дома. Ако имате някакви здравословни проблеми, избягвайте консумацията на прекомерни количества. Ако не ви е разрешено да пиете кафе, заради високо кръвно налягане, използвайте заместители като зелен чай или шейкове.

 

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 21:15
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи