7 задължителни храни за вашето дете

Калина
Написана от Калина декември 11, 2014 17:38

7 задължителни храни за вашето дете

Акценти:

  • С какво да храним нашите деца?
  • Кои са най-здравословните храни за децата?
  • Какво е полезно за здравето на децата?

Свързани:

loading...

Групата на здравословните за децата храни никак не е малка, но има няколко, които са просто задължителни.

Те съдържат повечето жизнено необходими за развитието на детето витамини, минерали и елементи, а освен това са приятни на вкус.

1. Овесена каша

Това е един наистина страхотен продукт. Подходящ за закуска, а освен това овесената каша е богата на витамини, желязо, цинк, калций и фибри, които ще предпазят детето ви от затлъстяване.

Обикновената овесена каша предлага изобилие от бързи въглехидрати, които веднага ще бъдат усвоени и превърнати в бърза енергия, която детето ви да изразходи.

В добавка с мед и/или горски плодове, кашата става страхотна на вкус и изключително здравословна.

2. Кисело мляко

Ако искате да увеличите млечната консумация на своето дете, трябва незабавно да вкарате този всеизвестен продукт в диетата му. Млякото е много богато на калций, които от своя страна ще предпазят детето ви от много болести и ще заздравят костите му.

Оптималният вариант е да си набавяте кисело мляко от производител или от био магазин, защото в масовото производство, то е пълно с консерванти и нишесте.

Освен това млякото е много добро за здравето на дебелото черво. Също така комбинирано с пресни плодове, то се превръща в перфектната следобедна закуска.

3. Броколи

Те са един от най-добрите зеленчуци, особено за подрастващите деца, които все още развиват телата си. В тях има много калций, калий, бета-каротин и голямо разнообразие от витамини.

Ако детето ви не е фен на обикновените зеленчуци, настържете малко кашкавал в броколите и запечете или просто комбинирайте с някакъв вид салата.

4. Протеин

Едно хранене не е достатъчно, когато говорим за протеин. Това вещество е меко казано задължително да присъства в абсолютно всяко меню, при това ежедневно, още повече при подрастващите деца.

Добри източници на протеин са пилешките и пуешките гърди, всички видове бобови култури, соевите продукти като тофу, яйца, а също така и риба. Протеинът е едно от основните вещества в природата и ще спомогне за растежа на вашето дете, ще заздрави костите и мускулите му, а детето ви винаги ще е щастливо, заредено с енергия и най-важното – здраво !

5. Пълнозърнести храни

Един от най-добрите хранителни режими е този, в който са включени пълнозърнести храни. Те са много богати на витамини, минерали и фибри, несъмнено вещества нужни на всяко дете, за да израсне.

Пробвайте да дадете на детето си топъл пълнозърнест хляб с парченце масло отгоре или кафяв ориз със зеленчуци и някакво месо и несъмнено то ще запретне ръкави и ще седне на масата !

6. Масла от ядки

Фъстъчено масло и други масла от ядки са страхотни източници на бърза енергия, която детето ви ще усвои на секундата и ще бъде винаги готово за игра, учене и т.н.

Децата имат нужда от мазнини, разбира се добри, които не съдържат хидрогенерирани масла. Също така пробвайте бадемово или слънчогледово олио намазано върху пълнозърнести бисквитки, хляб или целина за бърза и питателна закуска.

7. Пресни плодове

Един от най-добрите избори е пъпешът. Той е богат на витамин С, бета-каротин, минерали и калций. А освен това е изключително вкусен, особено върху топка сладолед.

Пробвайте сезонни плодове, тъй като не през всяко време на годината ще можете да намерите пъпеш.

Калина
Написана от Калина декември 11, 2014 17:38
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи