8 лесни начина да установим контрол над храната, която консумираме

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 21:44

8 лесни начина да установим контрол над храната, която консумираме

Акценти:

  • Как да си наложим контро лв храненето?
  • Как да установим контрол над храната си?
  • Как да не прекаляваме с храната, която консумираме?

Свързани:

loading...

Днес непрекъснатата конкуренция между различните хранителни вериги, води до увеличаване на порциите на храната, което е основна причина голяма част от хората да не могат да определят правилното количество на храната, която трябва да приемат. Ако се опитвате да отслабнете, чрез умерено хранене, трябва да спазвате няколко лесни съвета, които ще ви помогнат бързо да регулирате теглото си.

Помислете за чиниите, в които се храните

Знаете ли, че през последните 50 години, размера на стандартната чиния е нараснал с 30%. Някои експерти смятат, че по-големия размер на чиниите е причина повечето ресторанти да продават повече храна. Храненето в по-малки чинии, може да ви накара да промените количеството на храната, която консумирате.

Определете реда на храната, с която се храните

Ако се стремите да намалите количеството на храната започнете всяко хранене със салата или плодове. Те ще понижат апетита ви, и ще намалите количеството на храната, която приемате.

Течностите също съдържат голямо количество калории

Психологически, хората изпитват трудност да се почувстват заситени, чрез прием на течности. Течностите, които имат оранжев цвят като сок от портокал водят до напълняване.

Не купувайте закуски в големи пакети

Въпреки че ни струват по-малко, големите пакети, които съдържат повече продукти, ни предразполагат към по-висока консумация на храна. Ако си купувате само по един брой е вероятно да приемете много по-малко калории, отколкото в другия случай.

Не позволявайте на ума си да ви заблуди и да консумират повече храна

Голяма част от хората се стремят да се хранят здравословно с нискомаслени продукти и органична храна, която не съдържа ГМО. Проблемът е, че хората, които консумират само здравословна храна са склонни да приемат по-голямо количество, като се успокояват, че храната е здравословна.

Споделете храната си с приятели и се хранете бавно

Когато вечеряте навън и ви сервират огромна порция храна, споделете я с приятелите си. Откажете се от храната в половината ви чиния. Трябва да знаете, че мозъкът се нуждае от време, за да определи дали сте сити, затова правете кратки паузи между хапките. Ограничаването на любимата ви храна не е толкова трудно колкото изглежда, но не очаквайте да се случи за една нощ, изграждането на нови навици изисква време и постоянство.

Хранете се разнообразно

Апетитът ви може да бъде изключително разнообразен, а изборът от много любими храни да ви попречи да се контролирате. Колкото по-голям е изборът ви, толкова по-трудно ще ви бъде да се контролирате.

 Обърнете внимание на вашата чиния

За да се почувствате заситени по-бързо, трябва внимателно да избирате храната, която ще консумирате. Ако обичате да четете, докато ядете или да се съсредоточавате върху любимото си телевизионно шоу, обичате да водите разговор по време на хранене, умът ви по-трудно разпознава дали сте се заситили, или все още сте гладни. Ако обръщате повече внимание на храната си, ще контролирате порциите си много по-лесно.

Имайте предвид, че изграждането на навици отнема време и е необходима повече практика. Ако спазвате тези съвети, ще положите едно добро начало. Не очаквайте бързи резултати, изграждането на навиците да се храните бавно и да контролиране порциите ще отнеме известно време.

Калина
Написана от Калина юни 18, 2015 21:44
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи