8 начина да стегнете кожата си

Калина
Написана от Калина май 30, 2015 16:39

8 начина да стегнете кожата си

Акценти:

  • Как да стегнем кожата си?
  • Какво да направим, ако имаме отпусната кожа?
  • За какво да внимаваме по време на отслабване?

Свързани:

loading...

Загубата на тегло е голямо постижение, но е изключително важно да се положат грижи за кожата, за да остане гладка и стегната.

Има някои естествени начини, които ще увеличат еластичността на кожата и ще стегнат областите, които се нуждаят от повече време и усилия. Разбира се, резултатите зависят от няколко фактора: колко килограма са свалени, за какъв период и на каква възраст сте.

Прекратете временно загубата на килограми

Може би е време да си починете от строгата диета и да дадете възможност на кожата да се адаптира към загубата на килограми. Ако продължите да отслабвате значително бързо, тя ще продължи загубата на еластичност.

Увеличете приема на вода

Приемът на голямо количество течности не само подобрява цялостното здраве, но и помага на кожата да изглежда гладка и блестяща. Изпивайте поне 6 чаши вода дневно.

Задължително правете силова тренировка

Силовата тренировка укрепва мускулите и стяга кожата. Препоръчително е да правите силови упражнения три пъти седмично, през ден. Ако сте загубили много килограми, упражненията ще ви помогнат да възстановите мускулите си, понеже при изгаряне на мазнините се изгаря и голяма част от мускулната маса.

Хидратиране на кожата

Използвайте овлажнител, който съдържа витамин Е, по този начин кожата ще остане влажна, понеже се стимулира растежът на нови кожни клетки. Овлажняването помага да се сведе до минимум появата на бръчки.

Използвайте кокосово масло, за да хидратирате кожата си. То е естествен овлажнител и има антибактериални свойства, затова често може да се открие в съдържанието на бои, лосиони за тяло или да се използва самостоятелно.

Коремните упражнения действат тонизиращо

Ако сте загубили много килограми, най-вероятно кожата в тази област се е отпуснала. За да възстановите здравия и стегнат вид на кожата в тази зона е необходимо време и усилие. Няколко пъти в седмицата правете упражнения за корема като коремни преси, повдигане на краката, странични мостове и тазови тласъци. Не прекалявайте с тях, достатъчно е да ги правите по 15-20 минути, от 3 до 5 дни в седмицата.

Масаж

Масажите увеличават циркулацията на кръвта, която е полезна за кожата. Ако нямате време да посетите масажен център при специалист, може да си направите масаж сами, като добавите любимите си етерични масла.

Ограничете излагането на слънце

Всеизвестен факт е, че прекаленото излагане на слънчеви лъчи се отразява негативно върху кожата и еластичността й. Това се отнася и за солариумите. Лъчите могат да бъдат причина за изсушаване на кожата и да увредят клетките.

Плуването в хлорирана вода, има същия ефект, понеже хлора води до изсушаване и увреждане на кожните клетки. Не забравяйте да полагате грижи за кожата си след подобно слънчево излагане или плуване в басейн. След като се изкъпете, използвайте естествен овлажнител с витамини и алое вера.

Морска сол и ексфолианти

Някои изследователи твърдят, че морската сол и ексфолиантите ще помогнат да се обнови притока на кръв и стягането на кожата с течение на времето. Има огромно разнообразие от продукти с морска сол и минерални ексфолианти на пазара. Използвайте ги ежедневно в банята, след като се измиете, и след няколко седмици ще се уверите сами в добрите резултати.

 

Калина
Написана от Калина май 30, 2015 16:39
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи