8 здравословни шейка за отслабване

Калина
Написана от Калина март 13, 2015 18:58

8 здравословни шейка за отслабване

Акценти:

  • Здравословни ли са шейковете?
  • Кога трябва да се консумират шейковете?
  • Помагат ли шейковете при отслабване?

Свързани:

loading...

Ако търсите напитка, която не повишава вашето тегло, сокът може да не е най-добрата идея.

Шейковете обаче, могат да бъдат най-добрият вариант за отслабване. Тази напитка ви предлага протеини и фибри, за да ви помогне да се заситите до следващото хранене.

Шейковте ще ви помогнат допълнително да стимулирате вашия метаболизъм. Препоръчително е да консумирате напитката сутринта, за да заредите вашето тяло за останалата част от деня.

Сутрешните шейкове са чудесен начин да заредите тялото си с нужните вещества преди или докато отивате на работа. Няма проблем да ги пиете на път – вкусни са, а и са лесни за храносмилане.

Проблемът е, че в близкото магазинче, където правят шейкове, може да ви излезе солено – особено ако се отбивате всеки ден. Затова спестете малко пари, като си ги приготвяте сами.

Ето някои шейкове, които може би са най-добрият избор:

  1. Вегетариански млечен шейк

Вегетарианският млечен ванилов шейк е с високо съдържание на протеини. Много хора мислят, че той е богат на захари, но всъщност е отлична идея за една пълноценна закуска.

  1. Подсилващ метаболизма шейк

Започнете деня си с чаша шейк, който изгаря мазнините. Той може да съдържа калций, гръцко мляко, бадеми, броколи, ягоди, богати на фибри и пикантна канела, наред с други стимулиращи метаболизма съставки.

  1. Спаначен шейк

Протеините, фибрите и калцият в спаначния шейк го правят много добър избор за изгаряне на мазнините. Много специалисти и диетолози препоръчват тази напитка заради нейните полезни съставки.

  1. Специален ябълков шейк

Той се получава като добавите ленено семе към съставките на шейка. Тази напитка е много хранителна и може да ви засити достатъчно дълго. Най-добре да консумирате този шейк на обяд, защото тогава имате по-голяма нужда от хранителни вещества.

  1. Сутрешен шейк с боровинки

Учени от Бостън са открили, че съставките в боровинките подпомагат развитието на мозъка и могат да предотвратят Алцхаймер. Малките плодчета са също така невероятен антиоксидант с витамин С.

Този не труден за приготвяне боровинков шейк ще ви снабди с достатъчна доза от всичко и може да подобри мисловната ви дейност като цяло.

  1. Шейк с макадамия или тиквено семе

Едни от най-богатите на повечето незаменими витамини, минерали и аминокиселини продукти действат и козметично за по-добра кожа, а също и противопаразитно.

  1. Шейк от пихтая

Питхаята неслучайно е бодлива: така се предпазват едни от най-хранителните плодове в природата. Плодът е много богат както с флавоноиди, които са силни антиоксиданти, така и с витамин С, бета каротин и фибри.

Ако това не ви стига, учените са доказали, че питхаята понижава нивото на захар в кръвта и помага в борбата срещу диабета.

Плодът е изключително богат на фибри, така че може би ще е по-добре първо да го прекарате през някаква мелачка, преди да го сложите в блендера.

  1. Бананов шейк с кароб

Стомасите на някои хора просто не могат да смелят голяма, здравословна закуска рано сутрин. Въпреки това обаче, се нуждаят от някои вещества, за да започнат деня си нормално.

Следващият шейк е лесен за преработка и има както много витамини, така и хранителни вещества. Не съдържа млечен протеин и това го прави лесен за храносмилане дори и от нетолерантните към лактоза.

Калина
Написана от Калина март 13, 2015 18:58
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи