Как да отслабнем на време за плажа с диетата Дюкан

Калина
Написана от Калина август 9, 2014 08:43

Как да отслабнем на време за плажа с диетата Дюкан

Предстои ви лятна почивка на море и се тревожите за това как ще се покажете на плажа в бански костюм? Не сте единствените. Това е нещо, което тревожи повечето дами, но също и много мъже. Защото няма съмнение тлъстинките около корема не са най-естетичната гледка, независимо от пола и възрастта.

Може би никой не би запомнил диетата Дюкан ако майката на Кейт Мидълтън, Карол Мидалтън, не бе споделила, че преди кралската сватба е отслабнала благодарение на тази диета. Това е достатъчна реклама на една диета за да се превърне тя във фурор и да стане любима на много хора. Все пак препоръката е от страна на кралското семейство.

Диетата е създадена от френския доктор Пиер Дюкан и се характеризира като високо протеинова и бедна на мазнини. Диетата залага на удоволствието и обещава на тези, които я спазват да влязат на време във форма за плажа. Тази диета се състои от различни фази и през всяка фаза се ядат различни храни и по различен начин.

Отслабване с диетаПървата фаза на диетата е рязка, агресивна и шокова. Спират се напълно въглехидратите и за кратко се яде само протеин. Протеините са силни храни, които преминават бавно през храносмилателната система. Имат силно засищащ ефект и след тях е по-малко вероятно да изпитате силен глад.

Протеините са нискокалорийни в сравнение с мазнините и въглехидратите. Това че се смилат бавно кара организма да гори допълнителни калории. Пийте 2 литра вода на ден, разхождайте се поне 20 минути и избягвайте масло и други мазнини.

Втората фаза от диетата на Дюкан редува както изцяло протеинови дни, така и дни, в които се ядат големи количества плодове и зеленчуци. Никакви млечни продукти. Тази диета се спазва докато достигнете идеалното набелязано от вас тегло. В тази фаза месните продукти и рибата могат да се комбинират с пресни и обработвани плодове и зеленчуци.

Третата фаза на диетата на Дюкан се фокусира върху задържането на теглото. Постепенно можете да започнете да включвате все повече храни в менюто си като следите калориите да са 100, 120 или 130 по-малко от дневната нужда.

Четвъртата фаза се нарича стабилизиране и дава насоки за живота след диетата. След като сте отслабнали започвате да се храните нормално, но трябва да съблюдавате правилата на правилното хранене. Яжте протеини, зеленчуци, плодове, парче сирене и две филийки хляб всеки ден. Изберете си ден от седмицата, в който да не ядете нищо друго освен протеини. Разхождайте се всеки ден и пийте по 2 литра вода.

Калина
Написана от Калина август 9, 2014 08:43
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи