Диетата на грешните – възможно ли е да се отслабне за седмица

Мария
Написана от Мария април 3, 2016 14:21

Диетата на грешните – възможно ли е да се отслабне за седмица

Акценти:

  • Калоричност - храни
  • Диета на грешните - принципи
  • Недостатъци - хранителен режим

Свързани:

loading...

Всеки се разкайва, който се опитва да отслабне, поне няколко пъти се разкайва, че съгрешил, че не може да се отърве от сладките и мазните изкушения.

Модерната диета ще ви позволи да изкупите прегрешенията пред собствената ви талия.

Непреодолимото желание за калорични храни понякога ни докарва до състояние, което е твърде далече от идеалната фигура. Ранната пролет е добър период за работа над себе си.

Неслучайно и Великият пост е точно по това време – едно от най-големите изпитания за душата. Но Великденските пости не са диета за тялото, а ограничение за духа и душата.

И изобщо не е правилно да използваме поста за отслабване – най-добре е просто да започнем диета.
Диетата на съгрешилите не предвижда забрана на никакви храни.

Единствената ваша задача е да пресметнете калориите. Дневното ви меню не трябва да излиза извън границите на 1100-1400 килокалории. Поради тази причина мазните и сладки ястия автоматично се изключват.

Предлаганата диета е строга. Най-вероятно ще изпитвате глад и остра нужда от забранени храни. Ще ви помогне да се удържате знанието, че с такава диета можете да свалите 3-4 килограма за 10 дни.

Но ние грешните, веднъж на ден ще можем да ядем нещо забранено извън дневната норма калории.

Какви са предимствата?

Както разбрахте диетата е доста строга и изисква сила на волята, за да издържите на нея поне седмица. Към предимствата могат да бъдат отнесени:

Тази диета реално работи и подпомага отслабването.

Формално няма забрани за продуктите. Можете да ядете висококалорични храни – като барбекю например. Да изядете малко парче месо или купа със зеленчуци, това е ваш избор, освен това имате възможност да го променяте всеки ден.
И тогава се появява илюзията, че не се ограничавате, т.нар. грях.

С течението на времето можете да възприемете тази диета като основа на постоянен хранителен режим, като постепенно увеличавате калоричността до 2000-2200 килокалории дневно.

Какви са недостатъците?

Налага се да се борите с чувството за глад. Можете да го избягвате с вода – пийте всеки път, когато ви се прииска, включително и преди хранене.

А също и бобови и листни зеленчуци – зеле, марули – те заемат доста място в стомаха и създават илюзия за ситост, а калориите в тях са малко, така че можете да ядете големи порции.

В диетата не са предвидени съотношения между белтъци-мазнини-въглехидрати, поради тази причина има риск храненето да стане съвсем небалансирано.

Традиционно при такива диети хората страдат от недостиг на белтъци. Съветваме ви да не пренебрегвате разрешеният грях, каквото е обезмасленото мляко, то е отличен източник на белтъци в такава ситуация.

Поради небалансираността на храненето е възможно постоянно да изпитвате чувство на умора. Това означава, че няма да ви достигат въглехидрати.

Постарайте се да включите в менюто си малки порции месо, картофи или макарони – във варен вид и без растителни масла калоричността им не е особено висока.

Ще ви се наложи на първо време да си държите под ръка таблица с калориите и кухненски везни

Меню за отслабване за 7 дни

Калоричност – 1100-1400 килокалории дневно;

Храни – всякакви, но трябва да смятаме калориите;
Закуска – 250-350 килокалории;
Обяд – 450-500 килокалории;
Ранна вечеря – не повече от 400/500 килокалории не по-късно от 19 часа вечерта.

Мария
Написана от Мария април 3, 2016 14:21
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи