Основи на диетичното хранене

Калина
Написана от Калина август 8, 2014 09:58

Основи на диетичното хранене

Има няколко основни елемента на диетичното хранене и хубавото тяло. Ако ги опознаем и запомним добре, значи сме с поне една крачка по-близо до здравословното тегло и добре оформеното тяло.

Шест стъпки към по-доброто хранене

1-ва стъпка – постоянството. Много често се случва да нарушим диетата и да си кажем, че вече сме се провалили. Това обаче изобщо не е така. Тъкмо обратното – всеки има нужда от разпускане и малко разнообразие. Ако сте съгрешили с пържени картофи и голям сладкиш приемете, че понякога е нормално това да се случва и не е толкова фатално. Важното е след това да поемете пак по правия път и да не позволявате на малкото прегрешение да ви разсейва от целта.

Основи на диетата2-ра стъпка – закуска. Наистина е най-важното хранене за деня. Не излизайте от вашия дом без да сте хапнали нещо хранително, което да засили метаболизма и да ви даде енергия за през деня. Може да е банан, овесена каша, кисело мляко, но не излизайте с празен стомах. Това е гаранция, че по-късно през деня ще поемете толкова храна, колкото ви е нужна, но не повече.

3-та стъпка – клориите. Не се вманиачвайте по тях, но все пак хвърляйте по едно око върху етикета за да знаете какво изяждате. Ако нещо е прекалено калорично, пропуснете го. Някои храни пишат, че съдържат впечатляващо малко количество калории, но това е за определена порция.

4-та стъпка – диетите не работят. Това е гадната истина. Смъквате няколко килограма и хоп, ето ги отново. С малко бонус в добавка. Важно е да се смени стилът на хранене. Да се откажат някои доста по-калорични храни и да се вмъкнат други, по-диетични и по-засищащи.

5-та стъпка – редовното хранене. За да поддържате бърз метаболизъм имате нужда от малки порции храна по-често. Не оставяйте да минат повече от 4-5 часа между храненията. Яжте по 4-5 пъти на ден по малко и така ще слабеете. Освен това когато знаете, че след малко ще си похапнете още нещо ще сте по-малко склонни да преяждате.

6-та стъпка – фибрите. За да отслабнете яжте много храни с фибри. Самите фибри биват два вида – разтворими и неразтворими. Разтворимите се срещат в овесените ядки и бобовите храни. Те обират мазнините по пътя си през храносмилателната система. Неразтворимите действат различно, но също са много важни. Срещат се в плодовете и зеленчуците.

Калина
Написана от Калина август 8, 2014 09:58
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи