Ето как да се възползвате от дъждовното време

Мария
Написана от Мария май 24, 2016 23:55

Ето как да се възползвате от дъждовното време

Дъждовното време се свързва с един период в дните на човека, където най-често той е затворен в тях, седнал пред телевизора, тъпчещ чипс, пуканки и шоколад и гледащ поредния филм, който не му е интересен, но нали се сещате… няма по-интересен в момента по останалите канали.

Обездвижването е проблем, с който много от нас, които водят заседнал начин на живот трябва да се примиряват ежедневно, но когато и метеорологичните условия се намесят вече става страшно.

Всъщност от дъжда, можете да извлечете много ползи за здравето си, за които дори не сте се и замисляли.

И във всички случаи, предложенията, които ще прочетете в следващите редове са не само по-добра алтернатива от скучния самотен следобед с пълния хладилник, но и наистина ще ви помогнат да се възползвате пълноценно от свободното ви време, вече „не“ провалено от досадният порой.

1. Излезте да тичате в дъжда

Не, не го правят само лудите маратонци, които не могат да пропуснат тренировъчен ден, защото ще „размести“ режима им. Всъщност най-добрите тренировки стават в дъжд.

Проведени са експерименти и проучвания, включващи много хора, които тренират на по-топли условия навън и такива, които избират дъждовното време и е научно доказано, че ако не друго, то студът допълнително забързва метаболизма ви и ви помага да изгорите още повече калории.

Да, ако не си облечете топлото горнище и излезете по тениска под капките, да, ще ви е малко студено и сигурно некомфортно, но пък ще горите повече калории.

Струва си да изтърпите такова малко неудобство, нали? Също така, няма да се съобразявате с непрекъснато минаващите хора, жени с деца, семейства с бебешки колички и целуващи се двойки, излезли на разходка по алеите – а те са много.

Най-много да срещнете някой друг бегач, който е решил да се наслади на времето, също като вас. Нещо друго – всеизвестно е, че топлото време изморява.

Да се тренира на студено не само ще ви помогне да изгорите повече калории, но и ще ви помогне да го направите по-лесно и без толкова усилия – въпреки че ви се струва, че обичайното време ви минава прекалено бързо и щом не се чувствате толкова уморени, тренировката няма такъв ефект, това не е така – неприятните свойства на жегата да изтощава са добре познати и най-вероятно тренировката ви не само, че не е неефективна, ами е и по-ефикасна.

Друго, не толкова известно свойство на дъжда, също така е, че така характерният му мирис оказва наистина голям ефект върху начина, по който се чувстваме – той е способен да намали стреса чувствително и да подобри настроението ви до 60%.

Ако пък толкова ви е страх, че ще се разтопите под дъжда, притичайте до най-близката фитнес зала и се възползвайте от пътеката – пак е нещо, нали?

2. Почистете дома

Така и така сте вътре – започвайте! Освен, че след като приключите с основното почистване ще се наслаждавате на добра и приятна обстановка, със сигурност ще се чувствате истински удовлетворени от себе си, пък и защо да не си поканите гости тази вечер – утре, ако вали да има повод да го изчистите пак?

Чистенето на дома, също така, ще ви помогне да изгорите немалко калории – все пак да изметеш и измиеш навсякъде е физическа дейност, караща организма да се движи и да прави нещо – много по-добро от стоенето пред телевизора.

Мария
Написана от Мария май 24, 2016 23:55
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи