Ето какво тренировката трябва да включва задължително

Мария
Написана от Мария юли 5, 2016 09:04

Ето какво тренировката трябва да включва задължително

Акценти:

  • Здраве - потенциален риск
  • Разтягане - мускули
  • Метаболизъм - възстановяване

Свързани:

loading...

Има някои упражнения и физически дейности, които са нужни задължително да присъстват във фитнес програмата ви – не на всяка тренировка, но непременно на някои.

Те са неща, които ще направят тренировката ви пълноценна на 100%, ще ускорят още повече процеса на забързване на метаболизма ви и ще ви уверят, че тренирате правилно и умно.

1. Тичане

Каквото и да си говорим, нищо не може да замести един хубав бърз крос след края на силовите упражнения или за едно кардио сутрин, на гладно, преди градът да се е събудил, навън, в някой парк.

Тичането е най-универсалното упражнение, въпреки че много трениращи правят огромната грешка да го подценяват и да го пренебрегват в тренировките си.

То задължително трябва да присъства във вашата програма, за да уравновеси и регулира резултатите ви.

Неслучайно, колкото и да скучно да ви изглежда, и затова и да го пропускате тайничко, то е едно от най-популярните и широко-разпространени, ефективни кардио дейности.

Ползите от него не са само изграждането на невероятен бедрен мускул, стягането на дупето и свалените излишни мазнини – не, то е кардио – то подобрява работата на сърцето страшно много, регулира кръвното налягане, подобрява издръжливостта, увеличава подвижността, подобрява и баланса, и равновесието, и чувството ви за ориентираност.

Освен това, предпазва от хиляди заболявания.

Много хора го избягват, защото било вредно за ставите – натоварвало ги прекалено много.

По тази причина те често избягват и клековете и много други упражнения, натоварващи мускулите на краката и задните части, което е огромна грешка – нито една мускулна група не бива да бъде пренебрегвана и пропускане, за да не се стигне до смешен външен вид, достоен за подигравки, вместо адмириран и предизвикващ възхищение.

Но всъщност всички тези твърдения биват абсолютен мит – изключително погрешно е схващането, че тичането, клековете и другите подобни упражнения, които включват ставите на краката ще навредят на доброто ви здравословно състояние или ще ги „изхабят“. Както се казва, „Клекът не натоварва ставите – неправилно изпълненият клек го прави.“

Много е важно преди да започнете с хилядите повторения или безкрайното дълго изтощително тичане да научите техниката на правилно изпълнение – в противен случай не само няма да видите най-добрите резултати, ами и съществува потенциален риск да навредите на здравето си. Тичането трябва да ви е от полза, не да ви вреди – отделете си време да усвоите как да тичате правилно, за да избегнете бъдещи травми и здравословни проблеми.

2. Стречинг

Пропускали сте стречинга в края на тренировка, нали? Нормално, много хора го пропускат.

Но истината е, че стречингът е нещо, което задължително трябва да намери мястото си след последната изтощителна серия – ползите от него често са много пренебрегвани, а пропускането му намалява чувствително ефекта от тренировката, който бихте имали иначе.

Стречингът, тоест разтягането, отпуска мускулите, насочва кръвта да се придвижва към тях и така подобрява чувствително възстановяването и метаболизма ви. също така подобрява гъвкавостта, подвижността и ви кара да се чувствате още по-енергични и възстановени, а не изморени.

Кръвта, нахлуваща в мускулите ви, пък забързва процеса на изграждането им.
Отделете си поне 10-15 минути да разтегнете тялото си правилно, но внимателно. Не се пресилвайте – целта е да успокоите мускулите, не да ги накарате да работят на пълни обороти.

Мария
Написана от Мария юли 5, 2016 09:04
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи