Ето я най-перфектната комбинация от храни за диетата ви

Пламена Нанкова
Написана от Пламена Нанкова април 24, 2016 20:50

Ето я най-перфектната комбинация от храни за диетата ви

Акценти:

  • Диета - хранителен режим
  • Червено цвекло - полезно
  • Смути от манго - закуска

Свързани:

loading...

Вашата цел е да отслабнете? Искате сигурен резултат? Можете да го постигнете по съвсем здравословен начин, като добавите към дневното си меню тези 5 храни.

1. Манго

Освен че е много вкусен плод, той е богат на витамин C – мощен антиоксидант, който изгаря мазнините.

2. Артишок

Фибрите в него са много необходими по време на диетата ви. Те стимулират метаболизма ви, а в същото време ви държат сити за по-дълго време.

3. Овес

Скоро учените доказаха, е консумирано на овес всеки ден помага да намалите своя BMI (индекс на телесната маса) и предотвратява подуването на крема.

4. Цвекло

То ще ви даде необходимата ви енергия. Съединенията в него повишават издържливостта и вие можете да работите с 15% по-дълго.

5. Черен боб

Протеините в боба ще забавят ензимите, които превръщат нишестето в захар и ще поддържат новото на кръвната ви захар в норма, а с него и апетита ви.

Заедно с тези храни си набавете и следните съставки:

  • Канела
  • Лук
  • Зеленчуков бульон
  • Лимон
  • Лайм
  • Прясна мента
  • Чесън на прах
  • Бадемово мляко
  • Кимион

Сега, след като сте запознати с всички необходими съставки, можете да си направите следните храни, които са перфектни за вашата диета и ще ви помогнат да отслабнете напълно здравословно.

Закуска – Смути от манго

Необходимо ви е ½ чаша лед, 1 чаша бадемово мляко, ¼  чаша овес, 1 чаша манго нарязано на кубчета и 1 лъжичка канела. Сложете съставите в блендер и пасирайте докато не се получи гладка смес.

Обяд – Боб чорба

Задушете ¼ нарязан на ситно лук в 2 супени лъжици зехтин за около 4 минути. Добавете 1 чаша боб и 1 чаша зеленчуков бульон и по 1 чаена лъжичка кимион, лимонов сок и чесън на прах. Варете до готовност и пасирайте в блендер или с пасатор.

Следобедна закуска – Резенки от цвекло

В загрята фурна на 350° и върху хартия за печене наредете нарязани на тънко резенчета от червено и жълто цвекло. Намажете ги със зехтин и ги поръсете с малко сол. След около 15 минути ги обърнете.

Вечеря

Бургери от боб – Необходимо ви е половин глава лук и 1 малко цвекло, 2 супени лъжици овес, по 1 лъжичка чесън на прах, кимион и сок от лайм, щипка сол и 1 чаша сварен черен боб. Пасирайте добре всички съставки и във формички за печене изсипете сместа. Печете 20 мин. във фурна загряна на 400° и след това ги обърнете и печете още толкова.

Салата от артишок – Премахнете външната част и мъхестата сърцевина. Нарежете ¼ от върховете на артишока ги накиснете в студена вода със сока от половин лимон. След това изцедете парченцата и ги овкусете със сол, черен пипер, и по 2 супени лъжици зехтин и лимонов сок.

Десерт

В блендер сложете 1 чаша, нарязано на кубчета манго, 1/3 чаша вода и сока от половин лайм. Пасирайте докато се получи гладко пюре. Изсипете сместа в купичка и добавете сито нарязана прясна мента. След това оставете купичката във фризер за около 3 часа.

Пламена Нанкова
Написана от Пламена Нанкова април 24, 2016 20:50
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи