Европейска диета – принципи и правила за бързо отслабване през лятото

Мария
Написана от Мария юни 27, 2017 08:19

Европейска диета – принципи и правила за бързо отслабване през лятото

Европейската диета е с доста строги правила.

Ако се придържаме към всички препоръки, отслабването ще бъде наистина забележително и то точно, когато е най-необходимо – в навечерието на лятната отпуска.

Разбира се, необходима е силна воля, тъй като не трябва да променяме менюто, а понякога искаме да изядем нещо не твърде полезно.

Диета, разчетена на 2 седмици.

Тайните на европейската диета

Каква е същността на диетата?

Първо, необходимо е да се изключат вредните храни – чипсове, майонеза, газирано.

Следва рязко да се ограничи употребата на алкохол, мазно, пържено.

Същевременно храненето трябва да бъде балансирано.

Организмът трябва да получава мазнини, въглехидрати, витамини, белтъчини, макро- и микроелементи.

Нищо не трябва да се изключва.

При спазване на европейската диета е необходимо храните да се съчетават правилно.

Например, месото и рибата може да се консумират със зеленчуци.

Млечните продукти може да се консумират със зеленолистни, а също и с плодове и със зеленчуци.

Естествено, рибата и месото следва да се запичат или да се варят.

А голяма част от зеленчуците могат да се консумират в пресен вид – да се приготвят салати, за добавка се използват лимонен сок и растително масло.

Трябва да се консумира повече зеле, което помага за изгаряне на мазнините.

Още един полезен зеленчук за тази диета са картофите, които могат да се приготвят по 2 начина:

• На тенджера – варени;
• На фурна – запечени;

Картофите засищат добре и не се трупат излишни килограми, когато се приготвят правилно.

По време на диетата трябва да се наблегне на течностите, основно вода и зелен чай.

Количеството захар и сол трябва да се ограничат.

Европейската диета предполага строго хранене.

Много е желателно да се храним по едно и също време.

Ако нямате възможност, най-добре се придържайте към правилото вечерята да е поне 4 часа преди лягане.

Плодове вечер не трябва да се ядат, но пък можете да пиете айран, ако ви мъчи силен глад.

Интересно е, че диетата препоръчва 8-часов сън, което много помага за отслабване.

Но през летните месеци, спазването на подобна препоръка е почти невъзможно.

Желателно е също и да се спортува.

Не е важен видът на физическата активност.

Разходки, фитнес, плуване, бягане – всичко това ускорява процеса.

Подробно меню на диетата

Във всеки един ден от седмицата са разрешени определени храни в конкретно количество.

Ако желаете да станете по-стройни, трябва строго да съблюдавате тези правила.

Ето менюто на диетата за седмицата:

• Понеделник

2 яйца, салата от домати и листни зеленчуци, кафе и 150 грама говеждо;

• Вторник

Ръжен хляб, неподсладено кафе, 150 грама месо, 50 грама немазна шунка, маруля;

• Сряда

Твърдо сварено яйце, 50 грама шунка, салата от зелени домати и зеле, пресен морков със зехтин, портокал, ръжен хляб и кафе;

• Четвъртък

Няколко варени яйца, един настърган морков, 50 грама сирене, черен хляб, 200 грама кисело мляко или йогурт, зеленчукова салата със спанак, краставици, зеле.

• Петък

200 грама риба, зелева салата, кафе и настърган морков, малко парче варено месо.

• Събота

Пресен морков, зеленчукова салата със зехтин, няколко картофа и яйце, 200 грама месо без захар;

• Неделя

Плодове и зеленчуци във всякакво количество, зелен или билков чай, 150 грама пилешко, 50 грама шунка.

Разбира се, можете да си направите меню за един ден, но трябва да отчитате и разрешените храни.

Европейска диета – принципи и правила за бързо отслабване през лятото
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария юни 27, 2017 08:19
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи