Холандска диета – тайната на вкусното и комфортно отслабване

Мария
Написана от Мария декември 11, 2016 11:53

Холандска диета – тайната на вкусното и комфортно отслабване

Холандската диета е подходяща за всички, които обичат да си хапват вкусно и засищащо по време на диета. Този хранителен режим е добре балансиран и включва разнообразно меню.

Но трябва да се отделя време за приготвянето на различните ястия. И по време на диетата задължително трябва да се спортува, физическите натоварвания трябва да са умерени, но без тях е почти невъзможно да се постигне добър резултат.

Холандска диета – същност

Макар и менюто на диетата да е доста разнообразно, има основни продукти, които трябва да са на масата ви ежедневно. Това са различните млечни и млечнокисели продукти – мляко, извара, сирене, кисело мляко.

Трябва да са със средна масленост, тоест добре е прекалено мазни или пък от напълно обезмаслени храни да не се консумират по време на диетата.

Същността на холандската диета е да се изключат неполезните храни, порциите да се намалят и да се употребява определена храна в рамките на деня, като акцентът се постави на млечните продукти.

Ето няколко принципа на такъв тип хранене:

• Първото хранене трябва да се състои от сложни въглехидрати;

• Обядът не трябва да бъде твърде обилен;

• Вечерята, обратното, трябва да е засищаща, но умерено калорична;

• Храненето трябва да е 5-6 пъти дневно;

• Последното хранене не трябва да е по-късно от 18 часа;

• Храни със захар могат да се ядат в много умерено количество и само на обяд;

• Солени и пикантни храни не трябва да се консумират, те задържат вода в организма, затова процесът на отслабване ще се забави.

Какво може да се употребява по време на диета?

Това са риба, морски дарове, немазни меса, плодове и зеленчуци във всякакъв вид, освен в пържен.

Също може и мюсли, не твърде сладки и калорични бисквити, чай, кафе и вода.

Тази диета се понася леко, глад не ви безпокои, менюто е балансирано и разнообразно, а това означава, че няма да навреди на здравето ви.

А към недостатъците може да се отнесе и бавното отслабване. Ако трябва да отслабнете бързо, тогава ще трябва да изберете друг начин.

Холандската диета помага за комфортно отслабване. Трябва да се спазва не по-малко от 7 дни. Но ако се чувствате добре, можете да я продължите с още седмица.

Рецепти за здраве, които са подходящи при холандска диета

В менюто на диетата има много сандвичи. Но трябва да се спазват някои правила, когато се приготвят.

Например, да са с ръжен или пълнозърнест хляб и много зеленчуци. Можете да правите сандвичи по всякакви рецепти, но ви предлагаме няколко прости варианта:

• Сандвич с пилешко

Пилешко филе се оставя за малко в смес от всякакви подправки, чесън и растително масло. След час месото се завива във фолио и се запича във фурна за около 20 минути.

Месото се оставя да изстине и се нарязва на филийки. На 2 филии пълнозърнест хляб се слагат 2 резенчета от пилешкото филе, 2 парчета домат, магданоз и копър.

• Със сирене и домати

Подготвят се 2 филии ръжен хляб. Настъргва си сирене и се смесва със сухи подправки – босилек, копър и риган, доматът се разрязва на 2, смесва се с настърганото сирене.

Двете половини на домата се слагат във 2-те филии хляб.
Лесни рецепти, които ще ви помогнат да отслабнете осезаемо в рамките на седмица и то с удоволствие.

Мария
Написана от Мария декември 11, 2016 11:53
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи