Как да храните мъжа си правилно, за да отслабне и да влезе във форма

Мария
Написана от Мария октомври 3, 2015 11:58

Как да храните мъжа си правилно, за да отслабне и да влезе във форма

На мъжете им е трудно – те ежедневно зависят от женските капризи и не могат да знаят какво им готви любимата за вечеря. А ако знаеха, едва ли биха могли да променят нещо. Така че по-добре да са в блажено неведение. Но все пак какво храна се харесва на мъжете и същевременно е полезна за тях?

Какво обичат да ядат мъжете?

Любимата мъжка храна е това, което може да се изяде бързо и лесно може да се намери в полезрението. Каквито и предпочитания да има на първо място ще бъде изядено това, което е най-лесно може да бъде изядено.

Разбира се, добре е, ако това е вкусно, но впрочем в първите 5 минути се котира всякаква храна. На нашата цел е да нахраним мъжа, така че да се засити и да му помогне да бъде във форма.

Затова удачно решение ще бъдат готовите и полезни белтъчни ястия – пилешко филе на отделни порции, рибно филе, палачинки със сирене, питка с постно месо или със сирене, палачинки със или без пълнеж.

Всичко, което може да се яде, без да се претопля. Да ви напомня на нещо? Това е много подобно на подходът към храненето на децата. Там главното е да се сложат в полезрението необходимите ни продукти, за да не попаднат пред погледа им пушени колбаси и майонези.

В хладилника основната зона, която трябва да концентрираме усилията си е рафтът на нивото на очите.

Белтъчната храна може да се яде в каквото и да количество, а и от нея няма как да се изяде много и мъжът ви няма да напълнее. Затова пък ще се чувства сит и доволен. Сега можете да започнете да се подготвяте за вечерята.

Основно ястие

Месото в супата е маркер за това, че храната е вкусна. Но можете да не варите супата в същия бульон, в който се е варило месото. Вие можете да добавите към супата вече вареното месо, да добавите зеленчуци по рецепта или пък да експериментирате и да сложите всички зеленчуци, които имате в наличност.

Така съществено ще понижите калоричността на ястието, но ако в супата има достатъчно месо и подправки мъжът ви ще остане доволен.

Зеленчуците на грил са още една забележителна находка. Те са изключително вкусни, но в тях няма печено масло и има шанс да са останали витамини. Можете да приготвите зеленчуците на грил или направо на скарата, като ги очистите от кората, нарежете ги и ги полеете със зехтин.

А могат и просто да се сложат без допълнителна обработка. Такава гарнитура ще бъде отлично решение и за месото, и за рибата.

Още една хитрост – морски дарове. Макароните от твърда пшеница с морски дарове в зехтин са вкусна и полезна вечеря. Морските дарове са на практика лишени от мазнини, но богати на лесно усвоим белтък.

Макароните от твърда пшеница съдържат сложни въглехидрати и растителен белтък.
Риба, яйца, зърнените храни, изварата, белите сирена, ядките – това са леки и питателни източници на белтъци, с които може периодично да се заменя месният белтък.

Какво за десерт?

Вариант за нискокалоричен десерт е ябълковият щрудел. Към полезните десерти могат да се отнесат желето, черният шоколад, киселото мляко с плодове и дори сладоледа. Но най-важното е не повече от 1 порция дневно.

Мария
Написана от Мария октомври 3, 2015 11:58
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи