Как да ограничите апетита си

Калина
Написана от Калина май 15, 2015 17:20

Как да ограничите апетита си

Акценти:

  • Как да ограничим апетита си?
  • Как се отразява редовната закуска на тялото ни?
  • Как влияе спорта над апетита ни?

Свързани:

loading...

Ако сте от хората, които обичат да си похапват докато гледат телевизия, когато им е скучно или просто от лакомия. Незабавно трябва да преразгледате и обновите хранителнтеси навици.

Знаете ли как да залъжете апетита си, без това да наруши нормалните функции на организма?

Ето няколко лесни за изпълнение съвети, които ще ви помогнат да изваете красиво тяло, да пречистите организма си, да се заредите с енергия и да се подготвите за лятото.

Пийте повече вода.

Много хора бъркат глада с дехидратация. Възможно е и вие да сте от тях, когато сте закусили и отново почувствате глад преди обяда изпиите една чаша вода или чай. За да се подсещате да пиете вода, винаги носете със себе си шишенце с вода. Летния сезон предоставя голям избор от напитки, които ще се отразят добре на здравето ви. Ако не обичате да пиете обикновена вода, напълнете каничка и нарежете лимон (или плод по избор) на парченца, добавете малко естествен подсладител като пчелен мед и оставете да се охлади в хладилника.

Упражнявайте се

Голяма част от хората смятат, че физическата активност води до повишаване на апетита, това предположение се оказва погрешно, в действителност упражненията имат точно обратен ефект. Освен, че ще понижат апетита ви, и ще подобрят форната ви, упражненията ще ви накарат, да се почувствате тонизирани и по-привлекателни. Ако сте от хората, които не обичат да посещават фитнес залите, изберете спорт, който е по-подходящ за вас, независимо дали това е езда, джогинк, каране на колело, плуване или просто разходка около вашия квартал. Изследванията показват, че физическата активност подобрява амочувствието и ни прави по-уверени.

Не пропускайте закуската

Надяваме се, че сте добре запознати с ползите от солидната закуска и ефектът, който има върху цялото тяло. Ако сутринта си приготвите добре балансирана закуска, това ще доведе, до прием на по-малко количество храна в следобедните часове. Закусете обилно, останалите хранения разпределете равномерно във времето, като ядете маки количества храна, но по-често, това ще помогне да засилите метаболизма си.

Захранване с протеин

Протеините ни помагат, за да поддържаме добри енергиини нива. Те се използват от спортисти за диети и изграждане и възстановяване на мускулна маса. Протеините могат да се набавят от месо, млечни продукти, яйца и други. В случай че не консумирате месо и млечни продукти, може да проверите в таблиците, в които са обозначени кои плодовете и зеленчуците са най-богати на протеини. Превърнете закуската в традиция.

Ако сте от хората, които обичат да си похапват сладко, в случай че изпитате силно чувство на глад, не е нужно да се лишавате от шоколад, достатъчно е да си изберете натурален с висок процент какао. Послушайте тялото си, то знае най-добре от какво се нуждае.

Хранете се редовно

Специалистите съветват ежедневното меню да включва три основни хранения и две малки следобедни закуски между тях (плод или кисело мляко). Редовното хранене, подобрява метаболизма. Сменете големите прибори с по-малки, по този начин, без да се усетите ще ограничите апетита си. Наблегнете на пролетните салати, възползвайте се от пресните зеленчуци и ги добавяйте към всяко хранене.

Калина
Написана от Калина май 15, 2015 17:20
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи