Как да отслабнете за лятото – 7 прости стъпки по пътя към стройното тяло

Мария
Написана от Мария март 5, 2016 13:39

Как да отслабнете за лятото – 7 прости стъпки по пътя към стройното тяло

Инструкция как да се разделите с излишните килограми, преди да дойде лятото.

Пролетта е прекрасно време, за да се приведем във форма. Ако се заемем със собственото си тяло още сега, в предстоящото лято на плажа няма да ви се налага да се увивате в хавлията и да криете неидеалната си фигура от очите на околните.

Как да се отървете от излишните килограми за няколко месеца?

Стъпка №1 – изчисляваме необходимото време

За седмица човек може да свали около 1 килограм, тоест за месец е реално да се очаква справянето с 3-4 излишни килограма. Ако изходното ви тегло е доста над нормалното за вас, тази стойност може да достигне 5 килограма.

Важно е събитията да се не се форсират. Дайте си време, за да влезете във форма. Плажният сезон вече не е далеч, а повечето от нас през зимата качват около 5-7 излишни килограма, и за да се избавят от тях, са необходими около 1-2 месеца.

Стъпка №2 – закусваме правилно

За да активираме правилно обменните процеси, е необходимо да закусваме в рамките на 1-1.5 часа от момента на събуждане. Закуската е много важна от гледна точка на постъпването на енергия под формата на калории, затова не е желателно да се пропуска.

Класическият вариант на закуската е кашата. Не толкова класически, но също добър са бърканите яйца, изварата и пудинга.

Стъпка №3 – планираме междинни хранения

Средно на ден трябва да правим по 1-2 междинни хранения. Първият между закуската и обяда, а вторият – между обяда и вечерята. Във варианта на 5-разовото хранене хапваме на практика на всеки 2-2.5 часа.

За междинните хранения са най-подходящи плодовете, киселите млека, неголям сандвич от пълнозърнест хляб и гореща напитка.

Стъпка №4 – обядваме умно

Много важно е да отчитаме количеството мазнини в менюто ни. Честа грешка, която правят на практика всички хора, обядващи извън дома и офиса, е невнимателното отношение към храната, която им се сервира по заведенията.

Едно е хапването просто на салата, и съвсем друго салата, обилно полята с мазен сос или с масло. Парче месо и непонятно с какво направена пържола – също са различни неща.

За съжаление, ние обръщаме внимание на обема на храната, а не на нейната калоричност. Това е неправилно. Трябва да се интересувате от състава на продуктите, особено когато се храните извън дома.

Стъпка №5 – вечеряме на време

Времето за вечеря обикновено е 19-20 часа. Но може да се променя в зависимост от това в колко часа човек ляга да спи. Най-добре е храненето да е 3 часа преди лягане.

Същевременно можете да направите и олекотен вариант на вечеря – кисело мляко, малко извара, пшенични трици – 3 супени лъжици.

Пълноценният вариант е парче месо, морски дарове, извара, яйца, риба или всякакъв друг белтъчен продукт. Гарнитура могат да бъдат само зеленчуци.

Стъпка №6 – преразглеждаме менюто

Изключете от менюто подправените с майонеза салати, полуфабрикати, чиито състав ви е неизвестен или не сте сигурни в него.

Ограничете или напълно прекратете употребата на свинско, агнешко, различни субпродукти – черен дроб, мозък, бъбреци. Допустимият обем е 1 чаена лъжичка масло дневно.

Стъпка №7 – не се надяваме на чудо

Не трябва да се мисли, че свалянето на килограми е възможно, без да се полагат никакви усилия. Някои жени възлагат големи надежди на масажите, но в момента на процедурата от тях слабее само масажистът.

Мария
Написана от Мария март 5, 2016 13:39
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи