Как да приготвим 7 ястия за 30 минути за правилно хранене цяла седмица

Мария
Написана от Мария септември 14, 2016 07:53

Как да приготвим 7 ястия за 30 минути за правилно хранене цяла седмица

Как да се храним правилно, без да изпитваме нужда да се отклоняваме от принципите на здравословното хранене? Оказва се, че всичко е много просто – отделяте 30 минути за приготвяне на 7 заготовки на ястия и получавате цяла седмица полезни закуски, обеди, вечери и междинни хранения.

Разбира се, на всички би ни се искало да се храним правилно през целия ден.

Но ако сте забравили да си вземете кутията, в която обикновено си слагате нарязаните пресни зеленчуци, а автоматът с бисквитите, чипсовете и шоколадовите вафли стои на опасно близко разстояние, тогава няма да се изненадвате, ако хапнете пакет чипс, когато огладнеете вместо полезните зеленчуци.

Ако ви е позната тази ситуация и попадате по-често в нея, отколкото би ви се искало, четете по-нататък. Всичко, което ви е нужно – 30 минути в неделя, за да приготвите тези ястия и да се храните със здравословна храна през цялата предстояща седмица.

1. Кафяв ориз

Това е толкова просто, че можете да го правите, докато спите. Изчакайте оризът да изстине, сложете го в кутията за храна и след това в хладилника.

Ще можете да го използвате цяла седмица в различни съчетания – направете салата със зеленчуци и маслини за обяд; смесете със запечени или размразени зеленчуци, затоплете – и отличната гарнитура към пилешкото или към рибата е готова.

2. Студен зелен чай

Какво може да е по-добро от студената освежаваща напитка, тъй като приемаме често жаждата за глад. Бонус – съдържащите се в чая катехини защитават кожата от вредното въздействие на слънцето и правят талията по-тънка.

3. Твърдо сварени яйца

Когато наближи времето за междинно хранене и вече направо ви се гади от дотегналите ви ябълки или кисело мляко, тогава опитайте яйца с морков, нарязан на пръчки.

Сварете яйцата твърдо – това е най-простото, и ги вземете със себе си, тъй като яйцата съдържат белтъци и не са много калорични.

4. Нощна овесена каша

Сложете вечерта няколко супени лъжици овесени ядки, залейте с обезмаслено мляко и оставате в хладилника за през нощта. На сутринта нарежете половин банан, добавете чаена лъжичка ленено семе и щипка канела – вкусната и питателната закуска е готова.

5. Сурови зеленчуци

Нарежете морков, броколи, карфиол, целина, чушка и сложете в голяма купа. Когато се приготвяте за работа, сложете малко зеленчуци в кутията за храна, допълвайки с хумус или гуанкамоле в отделна по-малка кутия.

Ако преди да си тръгнете от работа, хапнете малко зеленчуци със сос, това ще ви помогне да усмирите апетита и да не се нахвърляте на храната, щом се върнете у дома.

6. Запечени зеленчуци

Всичко е много просто – вземете броколи, карфиол, тиквички, чушки и други зеленчуци и запечете на фурната на 180 градуса.

Можете да ги добавите като омлет на закуска, да ги сложите в кутията за работа, за да хапнете от тях, като добавите орехи, или да ги използвате като гарнитура за вечеря.

7. Салата без салата

Писнало ви е от старата добра зелена салата, може да се мине и без тази съставка. Нарежете морков, целина, чушка – това ще се превърне в отлична основа за множество варианти на салатата.

Добавете сирене, царевица, запечено или варено пилешко. Отличен сос се получава от киселото мляко и лимонения сок. Просто дръжте тази основа под ръка и обядът ви е готов на 75%.

Мария
Написана от Мария септември 14, 2016 07:53
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи