Как да се храним есента и зимата, за да сме във форма пролетта

Мария
Написана от Мария ноември 27, 2016 22:44

Как да се храним есента и зимата, за да сме във форма пролетта

Акценти:

  • Белтъци - осигуряване
  • Храна - протеинова
  • Зима - напълняване

Свързани:

Как да изберем правилната хранителна стратегия в есенно-зимния период, за да сме във форма за сезона на разголването – късната пролет.

Да напълнеем, за да отслабнем

Есента вече е към края си, вече сме облечени по-дебело и съвсем скоро очакваме първите истински застудявания. Какво означава всичко това?

Можем да се отпуснем и малко да напълнеем. С повечко мазнини по-лесно се понася зимата, тъй като са естествен топлинен изолатор.

Впрочем, трябва да се пълнее с мярка. Идеята, че в есенно-зимния период е времето, когато желаещите да получат за следващата пролет сухо, но мускулесто тяло трябва да седят повече на маса.

Под маса се подразбира трупане на килограми. Излишъкът от калории, поставя акцент върху силовите упражнения. Целта е да се натрупа колкото се може повече мускулна маса за Нова година.

И неизбежно се стига до увеличаване и на мастната тъкан. Така е устроен човешкият организъм. Не е необходимо да се препятства увеличаването на мазнините, когато се увеличава мускулната маса.

След Нова година, когато вече сме натрупали толкова мускулна маса, колкото сме успели, започва постепенното отслабване – обратният процес на натрупване на маса, в резултат на който мазнините се стапят, но неизбежно се изгаря и част от мускулната маса.

Колкото повече мускули са натрупани към момента на началото на отслабването, толкова повече ще се запазят до неговия край.

Така, към началото на сезона на тениските и на плажовете, и на късите поли се получава сексапилно релефно тяло, на което ще ви завиждат.

Успехът на привеждането на духа и тялото в ред се осигурява от 4 ключови фактори:

1. Емоционален баланс;
2. Спорт;
3. Хранене;
4. Възстановяване;

За хиляден път да разказваме за силовите тренировки за трупане на мускулна маса, няма смисъл. Там всичко е очевидно и просто – повече килограми на щангата, по-малко повторения.

С психическото равновесие и възстановяване също е просто. Полезен е умереният пофигизъм, по-осъзнатият подход към живота и случващото се наоколо.

Не се хващайте за детайлите. Не се оправдавайте, не говорете, че да промените живота си е невъзможно. Търсете възможности.

Когато оптимизирате живота си, ще започнете по-добре да спите, а именно през това време организмът се възстановява.

Хранене

Най-трудно е с него, тъй като много хора не осъзнават неговата изключителна важност за постигането на резултат. Всички ваши усилия в залата ще бъдат напразни, ако не създадете в организма благоприятна среда за растеж на мускулите.

Какво е благоприятна среда в контекста на набор на мускулна маса? Това е съвкупност от малък излишък от калории при съблюдаване на нормите на белтъка.

Белтъчният проблем и неговото решение

Мускулите се състоят от белтък. И когато приемаме протеинова храна, нашият организъм го разгражда протеините и ги насочва към строителство на мускулите.

Елементарен кръговрат, но много хора не си представят как да докарат до нормата днешно потребление на този нутриент, особено ако живееш живот на обикновен работещ човек.

Белтъците са по-скъпи, отколкото картофите и макароните. Само пилешкото, яйцата и изварата са достъпни за хората с ниски и средни доходи.

Ситуацията се задълбочава от факта, че за най-добър ефект белтъците трябва да постъпват равномерно в организма през целия ден. Затова и диетолозите препоръчват да се увеличи броя хранения за сметка на количествата.

Как да се храним есента и зимата, за да сме във форма пролетта
4.6 (91.82%) 66 глас[а]

Мария
Написана от Мария ноември 27, 2016 22:44
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи