Как да се заредите със здраве

Мария
Написана от Мария юли 30, 2015 02:23

Как да се заредите със здраве

За 3 месеца изобилие от слънце, плодове и топла вода в откритите водоеми, можем успешно да „заредим“ своя имунитет като батерии на фотоапарат така, че без особени затруднения да преживеем сезона на грипа и настинките.

През лятото при всяка предоставяща ви се възможност се старайте да ходите боси. Особено полезно е да се ходи бос по пясъка и по тревата.

На стъпалата се намират огромно количество нервни окончания и нервни точки. Ходенето бос укрепва нервната система, избавя от обилното изпотяване на краката и дори от безсъние.

И най-важното – всички вътрешни органи започват да функционират по-добре, като по този начин се укрепва имунитетът на човека.

Босите разходки по утринната роса или по морския бряг – това са още и закаляващи процедури, които са едновременно приятни и полезни.

Нищо чудно, че момченцата и момиченцата от селата, които през цялото лято бягат боси, боледуват в пъти по-малко от градските си връстници.

През лятото е необходимо да успеете да се поизпечете. Но само не на обяд на слънце. Топлинният удар и зачервената кожа не са разкрасявали никого, а също не са го правели по-здрав.

Слънчевите бани се препоръчва да се приемат под сенките на дърветата или под навес – или сутрин до 11 часа, или вечер след 16 часа. Слънцето спомага за образуването на витамин D в кожата.

Освен това изобилието от слънчева светлина спомага за прогонването на меланхолията и депресията и правилно настройва нашите биологични часовници на цикъл на сън и бодърстване, което е много важно за стабилността на нервната система.

Именно плодовете, а също и доматите, които от гледна точка на ботаниката също се считат за плодове, са най-доброто средство за профилактика на – ранното стареене на организма, болестта на Алцхаймер и още десетки сериозни заболявания.

Затова яжте, колкото е възможно повече плодове.

Полезни са абсолютно всички летни плодове, особено тези, които вие сами си отглеждате в двора или на вилата. Рекордьори по съдържание на витамини и на антиоксиданта кверцетин са – касисът, ягодите, черната боровинка и къпините.

Пийте прясно изцедени плодове сокове, правете си плодови напитки и компоти, посипвайте с плодове своя любим сладолед. Накратко казано, през лятото употребявайте плодове във всякакъв вид и колкото е възможно повече.

През зимния сезон плодовете са предимно в обработен вид – варени, сушени, замразени или под формата на сокове. Също така и преминали топлинна обработка.

Но всяко едно такова мероприятие разрушава част от витамините. И само през лятото прясно набраните плодове ни носят максимална полза.

Натоварвайте се

Цивилизацията носи не само удобства в бита, но и редица заболявания. Например, заседналият начин на живот на съвременния човек предизвиква рязък скок на заболеваемостта от шийна остеохондроза и хипертония по целия свят.

Кога, ако не през лятото можем най-накрая да водим активен начин на живот и да натоварим нашите мускули и сърце.
Карайте колело, ролери, скейтборд.

Тренировката на вестибуларния апарат, на мускулите на кръвоносната система защитава организма от всевъзможни вируси и инфекции месеци наред.

И най-важното, не изпускайте слънчевите дни, за да плувате в морето, езерото или реката. Само гледайте водоемът да е чист и безопасен за вашето здраве.

Плуването е оптимално упражнение за всички мускулни групи. То спомага за укрепването на гръбнака, а също и тренира дихателната система.

Мария
Написана от Мария юли 30, 2015 02:23
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи