Как тренирането с партньор може да ни пречи да постигнем по-добри резултати?

Диана
Написана от Диана март 3, 2016 13:11

Как тренирането с партньор може да ни пречи да постигнем по-добри резултати?

Акценти:

  • Трениране - индивидуално
  • Проблеми - възникване
  • Сами - заедно

Свързани:

loading...

Относно тренировките с партньор, има страшно много и разнообразни мнения по въпроса.

Всички сме различни и затова няма общоприето мнение, но е факт, че докато някои от нас обожават да си имат компания по време на тренировка, то други честно казано, предпочитат да тренират сами и намират тренирането с партньор не само за ненужно, но дори и понякога саботиращо.

Това да не сме сами във фитнес залата, а да си имаме приятел с нас, наистина може да ни действа много мотивиращо и да постигнем много, само и само, за да не останем по-назад, защото хората мразим да бъдем втори.

И мразим да има някои по-добър от нас в нещо, било и то и най-добрият ни приятел или гаджето ни. А по-добър винаги ще има и го знаем, но въпреки това някак предпочитаме да не го виждаме, защото наистина не ни харесва, особено ако егото ни е в повече.

Поради тази причина тренировките с партньор всъщност могат наистина да ни помогнат да надскочим себе си и да се мотивираме повече.

Но могат да имат и точно обратния ефект – да ни разпилеят тотално и да не направим добрата тренировка, която сме очаквали да направим. И да не се окаже това трениране с приятел, като онова „трениране с приятел“, което така сме чакали и т.н.

Всичко е доста индивидуално, но все пак, нека разгледаме как точно тренирането с партньор може да се окаже пречка за нас?

1. Разпиляваме се по-лесно

Разсейваме се, докато сме с още един човек – няма как. Трябва да си разкажем за това какво ни се е случило вчера или просто искаме да си говорим.

И така, между сериите, започваме да пропиляваме повече време в безцелни разговори, отколкото в тренировки. Не бива да забравяме за какво сме дошли във фитнес залата, което обаче се случва много често, когато отиваме във фитнес залата с партньор, дори в някои случаи е почти неизбежно – фитнес залата не е за приказки, все пак.

И ако правите прекалено големи почивки между сериите и не успявате да се концентрирате върху правилното изпълнение на упражненията ви, няма как да очаквате добри резултати или някакви резултати въобще.

Много от хората силно подценяват мисленето по време на тренировка и не взимат в предвид, че то е всъщност един от най-важните фактори.

2. Пречим си

Ако програмата ни е еднаква, а фитнес залата – малка, може да се окаже трудно да се синхронизираме.

Освен това, докато някой от нас прави серия и другият започне да ни говори нещо, ни става все по-трудно и по-трудно да се концентрираме.

3. Различна скорост при кардио

Тичането навън е най-широко разпространеното кардио упражнение, което може да бъде изпълнявано с партньор.

Въпреки всичко, това изпълнение може да се превърне в доста голяма трудност, поради различната скорост, която всеки от нас поддържа и различната цел, която има. Трябва да бъдат синхронизирани скоростите и техниките на тичане, както и да се съобразим с издръжливостта на човека до нас и с това, което той иска да постигне.

Защото неговата програма може да включва 30 минути бързо тичане, което да бъде непосилно за нас или обратно.

Диана
Написана от Диана март 3, 2016 13:11
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи