Как тренират най-известните актьори и музиканти

Мария
Написана от Мария август 31, 2016 14:31

Как тренират най-известните актьори и музиканти

Акценти:

  • Начин на живот - промяна
  • TRH - издръжливост
  • Реакции - проверка

Свързани:

loading...

Разпространено мнение е, че външният вид на актьори и музиканти, е по-скоро майсторство на фотографите. Всъщност, красивото тяло е нелек труд.

За различните роли актьорите могат да имат различни задачи до пълна трансформация на тялото – от спортен мачо до охранен мъж на средна възраст, от тлъст тийнейджър в мускулест мъж, от девойки отличнички до звезди на плажния волейбол.

Избрахме най-интересните тренировки и фитнес предпочитания на известните. Погледнете сами и преценете дали според вас е нужен фотошоп след подобно нещо.

1. Всичко заради ролята

При подготовка за роля тренировките се подбират индивидуално в зависимост от целта и времето. За разлика от топ атлетите, много звезди са ориентирани към по-кратки като време цели.

Например, както разказвал, известният холивудски треньор Джим Барсен, често актьорите идват при него 1-2 месеца преди началото на снимките. След това се снимат във филма и се отпускат.

Колкото по-близо е премиерата, толкова по-често звездите идват в залата, за да изглеждат добре в дизайнерските рокли.

Често се случва да подбират тренировка според образа, който трябва да покажат – често роклите са с открит гръб, гърди, ръце, и именно тези части на тялото трябва да изглеждат най-добре.

Но всички прекрасно разбират, че е по-лесно да се работи с добра фигура. Така че е необходимо човек да се грижи за себе си винаги – и тук предпочитанията се разминават.

Някои предпочитат да бягат сутрин, някои йога, някои не слизат от ринга или от колелото. В светските кръгове тренировъчната програма се смята не само за здравословен и правилен начин на живот, но и за модно увлечение.

2. Тенденции

Балетна гимнастика – избират Кели Озбърн, Дрю Баримор
Специалните движения за разтягане помагат на човек да се държи изправено, да укрепи мускулите на гръбнака и на корема. Също по-стройни и еластични стават бедрата и дупето.

Колко често – 3-4 пъти седмично, като се редуват тренировъчни дни с почивки.

Интервални тренировки , избират – Аманда Сейфрид, Ким Кардашиян, Джесика Бил
Популярният тренировъчен метод се заключава в редуване на интензивността на натоварванията.

Това могат да бъдат както чисто кардионатоварване, например бягане, така и съчетанието на различните техни видове – например, бягане и силови упражнения. Така участват всички видове мускули.

Колко често – 3-4 пъти седмично, по същия начин – редуване тренировки и почивки.

TRH. Избират – Жизел Будхен, Гуен Стефани

Това е тренировъчна система с найлонови ремъци, които са подобни на гимнастически пръстени, окачени на таван, на лост или на дърво.

С тяхна помощ се изпълняват различни упражнения за сила, издръжливост, гъвкавост и координация. И при хората се задействат всички основни групи мускули.

В процеса на тренировки е необходимо да се задържа равновесие, което двойно повишава ефективността на заниманията.

Колко често – 3-5 пъти седмично в зависимост от тренировъчния план

Най-жестоките тренировки

Том Круз

Той неведнъж се е появявал във филмите с разголен торс. Съответно винаги трябвало да поддържа гърдите във форма. Обикновено, по класика, гърдите се тренират с лежанка.

А пък Том решил да направи друго, и започнал да се занимава с бокс. Тук може и кардио, и проверка на реакциите, и емоциите може да се изразят.

Джерард Бътлър

За филма „300 спартанци“ напълно променил начинът си на живот – преди това пушел, обичал фастфууд. Но след това му се наложило да забрави за тях.

Мария
Написана от Мария август 31, 2016 14:31
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи