Какви летни навици да си вземемем за есента – топ 7 съвета за отлично настроение

Мария
Написана от Мария септември 21, 2016 22:17

Какви летни навици да си вземемем за есента – топ 7 съвета за отлично настроение

Как в хладното време да съхраним лекотата и позитива, които през лятото за всеки един от нас са присъщи?
Просто пренесете летните навици за цялата година.

През лятото се чувстваме по-добре, отколкото през което и да е друго време на годината. Отчасти това е свързано с някои поведенчески стереотипи и видове дейност, които се практикуват основно през лятото.

Но какво ни пречи да ги съблюдаваме и в студеното време на годината? Това е лесно – нека да опитаме.

1. Движете се постоянно

Топлите летни вечери ни карат да се разхождаме повече, да се срещаме с приятели навън или да си организираме пикници с игри.

Именно затова през лятото имаме повече сили и енергия. В студеното време на годината срещите се пренасят в кафето, а за плажния волейбол не става и дума. Но, за да остане организма в тонус, и без това поради недостиг на витамини, трябва да се движим цяла година.

Облечете топъл жилетка, съберете приятели – побягайте в парка, покарайте колело – през септември, октомври това е напълно възможно.

2. Носете слънцезащитни очила

През лятото очилата винаги са с под ръка. Но с приближаването на края на септември много хора ги прибират в шкафа до следващия май.

Спомнете си как започват да се присвивате очи при зимното слънце. Ярката светлина при настъпване на студеното време от годината е не по-малко опасна за нашата роговица, отколкото през лятото.

Затова не забравяйте да ходите със слънчеви очила през есента и зимата, дори ако не носите къса рокля или шорти. Първо, добре подбраният аксесоар изглежда стилно, и второ – здравето на очите е по-важно.

3. Плувайте

Дори ако през лятото не сте се изкъпали в морето, навярно сте ходили в близките реки или езера. Освен това след летните водни процедури човек усеща прилив на сили, тъй като и кожата е била по-стегната.

Научете къде е най-близкият закрит басейн около дома ви и ходете там поне 4 пъти месечно. Тогава и няма да ви се налага да отслабвате за Нова година, и плуването може да замени ходенето на фитнес.

Освен това способства за повишаването на силите на дихателните мускули и за увеличаването на жизнения обем на дихателните мускули, подобрява работата на сърдечно-съдовата и опорно-двигателната система, а също и е ефективен метод за закаляване.

4. Пийте повече вода

През лятото е лесно да пиете по 2 литра вода дневно. Именно затова през лятото губим излишните килограми, а нашата кожа става по-еластична.

Водата способства за добрия метаболизъм, за работата на всички вътрешни органи и нормализация на теглото. Според специалисти на СЗО, човек е необходимо да употребява по 30 мл вода на 1 кг тегло, дори и през есента и зимата.

5. Яжте плодове и зеленчуци

Още един приятен летен момент – сезонните плодове и зеленчуци, които могат да се ядат свежи, само узрели в неограничено количество. Но организмът точно така се нуждае от витамини, намиращи се в плодовете и зеленчуците, есента и зимата.

Затова се старайте поне по малко, но да употребявате редовно зелени и червени плодове и зеленчуци.

До октомври замразете плодовете и зеленчуците, за да ги ползвате, докато излезе новата реколта, за да не се налага да купувате от вносните, които не са за предпочитане.

Мария
Написана от Мария септември 21, 2016 22:17
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи