Какви са ползите от ходенето пеш

Калина
Написана от Калина февруари 17, 2015 16:41

Какви са ползите от ходенето пеш

Акценти:

  • Какви са ползите от движението?
  • От какво ни предпазва ходенето?
  • Как да се мотивираме да се движим?

Свързани:

loading...

Един от най-големите проблеми на нашия век е масовото обездвижване на населението, което води до появата и развитието на много заболявания.

По важност този проблем се нарежда до борбата с рака и СПИН, депресията и други тежки състояния.

Заради масовото обездвижване на населението днес всеки 3-ти страда от затлъстяване, остеопороза или депресия.

В самото начало на нашата човешка цивилизация, на първите хора им се е налагало да вървят по 40 километра на ден през пресечена местност, да се борят със саблезъби тигри и да се адаптират към неблагоприятните условия, в  които природата ги е поставила, само и само, за да си намерят храна и място за препитание.

А днес, в непосилни мъки, въздишаме и пуфтим, че дистанционното е толкова далече от масата или че ни се налага да отидем до другия край на стаята, за да си извадим нещо от хладилника.

Но нашата природата е така създадена, че за всеки проблем си има решение и винаги е по-добре да се започне късно, отколкото никога.

Ще ви представим няколко полезни ефекта от ходенето и изобщо от движението.

Както вече споменахме, затлъстяването е един от най-неприятните ефекти на обездвижването и е добре да се предприеме нещо, за да изхабим излишните калории.

Защо вместо да хващате автобуса за работа и после обратно към вкъщи, не отидете пеша?

Един много добър начин, за да започнете деня си с тонус, енергизирани и готови за работа.

Също и добър начин да изгорите малко калории преди обилната вечеря, която ви очаква вкъщи.

Освен това, ходейки всеки ден, вие ще изградите много по-добро здраве и ще предпазите сърцето си от цял куп болести, които само дебнат то да отслабне и да го нападнат.

Ходенето, освен това, повишава костната плътност или с други думи казано – заздравява костите.

С по-здрави кости вие ще сте много по-добре подготвени физически, ще можете да работите по-дълго време, да тренирате по-качествено и да не се оплаквате през 2 дена, че като сте се събудили сутринта сте се сецнали.

Още един плюс от движението е, че след като костите ви станат по-големи и силни, вие ще бъдете много по-предпазени от остеопороза и всякакви други болести, обхващащи опорно-двигателната система.

Движението ни прави по-дълголетни и драстично увеличава качеството на нашия живот, точно заради това, че ни предпазва от толкова много болести.

Вземете баба си и дядо си за пример. Живели в изключителни мъки, налагало им се е да поставят тялото си на натоварване, близко до крайния предел и то не за ден-два, а за цял живот.

Спомнихте ли си вече техните истории как са работили на полето по 14 часа? И какво? Вижте ги сега, все още са с всичкия си, все още се движат и все още не се оставят да бъдат съжалявани.

Какъв е изводът? Че не сме създадени, за да лежим и да оставяме тялото си да тлъстее.

Повечето хора се орпавдават с това, че нямат време, но истината е, че ако имате време за телевизия, имате време и за тренировка.

В крайна сметка предпазвате себе си и го правите за собственото си здраве, а не за съседа, така че си помислете дали въобще си заслужава да се оправдавате.

Калина
Написана от Калина февруари 17, 2015 16:41
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи