Канадски съвети за хубаво тяло

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 01:30

Канадски съвети за хубаво тяло

Акценти:

  • Кои храни се определят като алтернативи на месото?
  • Кои плодове и зеленчуци според канадските учени са най-здравословни?
  • Трябва ли да спортуваме, за да изглеждаме добре?
  • Защо не е достатъчно единствено да се храним правилно?

Свързани:

loading...

В Канада се провеждат множество научни изследвания по въпроса с правилното хранене. Причината е, че ⅔ от населението на страната страда от затлъстяване. Ето няколко ключови съвета, които ще ви помогнат да стоите далеч от подобни статистики.

1. Задоволявайте жаждата си с вода, а не с храна – сериозен проблем на съвременните хора е, че нямат навика да пият вода по цял ден. И много често бъркат жаждата с глад. А това никак не е хубаво.

Тялото има нужда от течности и ако вместо тях поемате храна, тогава дефицитът на вода се засилва още повече. За това следващият път когато ви се стори, че огладнявате първо изпийте чаша вода, а след двайсетина минутки, ако още сте гладни – добър апетит.

2. Подминавайте вредните закуски – ако още не сте го направили, спрете напълно консумацията на бисквити, вафли, сладкиши, чипсове и други. Това е един страховит източник на калории и само това може да ви помогне да отслабнете с няколко килограма.

3. Погрижете се половината храна за деня да се състои от зърнени храни – овесени ядки, семена, пълнозърнест хляб, кафяв ориз и други. Това ще увеличи количеството фибри, които поемате и ще ви накара да се чувствате сити за по-дълго време. Ако все още не сте, опитайте киноа.

4. Обезмаслените храни трябва да ви станат навик – в мазнината има два пъти повече калории отколкото във въглехидратите или протеините. Избирайте мляко и кисело мляко с под 2% масленост.

Добър начин да избегнете допълнителните мазнини е като пропуснете допълнителните сосове и като изрязвате мазнините, които се виждат от месото.

5. По-често включвайте в менюто си алтернативи на месото – боб, леща, тофу – всички те съдържат много протеини, но нямат мазнини.

6. Плодовете и зеленчуците – подобно на всички диетолози, канадските специалисти по здравословно хранене съветват да включваме в менюто си колкото е възможно повече плодове и зеленчуци.

За да не се натоварваме с излишна информация за това кое колко витамини и калории има е най-добре да запомним златното правило в цветовете – тъмнозелените и оранжеви плодове и зеленчуци винаги са най-здравословни и най-богати на хранителни вещества.

7. Раздвижете се –  запомнете, че дори и ако отслабнете вашето тяло няма да стане хубаво докато не започнете да се движите или да спортувате. Да, ще бъде слабо, но отпуснато и непривлекателно. Така че ако искате да изглеждате добре използвайте всяка възможност да се поразходите и да потренирате малко.

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 01:30
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи