Начинаещ във фитнеса – упражнения и хранене

Мария
Написана от Мария февруари 21, 2018 20:58

Начинаещ във фитнеса – упражнения и хранене

В съвременно общество фитнесът става все по-популярен.

Хората от всички възрасти искат да бъдат здрави и красиви.

Но какво да правят начинаещите?

Как да се подготвят за занятия, какво е необходимо да знаят преди посещение на фитнес зала?

На всички тези въпроси ще се постараем да отговорим в настоящата статия.

Ще бъдат разбрани правилата за поведение във фитнеса, а също и базовата програма упражнения за начинаещи + препоръки за изготвяне на менюто.

Принципи на поведение във фитнес залата за начинаещи

Твърдо сте решили да се заемете със своята фигура и за тази цел сте си купили карта за фитнес?

Но знаете ли, че съществуват негласни правила за поведение във фитнеса?

Нека ги разгледаме:

• За всяка тренировка си вземайте чиста хавлия

Ще ви бъде необходима, за да забърсвате потта от лицето и шията.

Освен това за добра практика се смята навикът да подсушаваме след себе си седалката на тренажора.

• Връщайте на място спортният инвентар

Много начинаещи във фитнеса започват да се местят от един уред на друг и забравят да си връщат на място тежестите и дисковете от щангите.

Това поведение се смята за недопустимо.

Винаги връщайте инвентара на стойките.

• Не правете опашки на уредите

Позволявайте и на другите посетители да използват уреда, докато почивате, дори и това да увеличи времевия интервал между сериите.

Така няма да забавяте тренировката на другите и следващият път и те ще ви отстъпят да си направите серията.

• Оставяйте мобилния телефон в шкафа

Правилата за добрия тон на тренировка предписват всички средства за комуникация да се оставят в съблекалнята или в шкафчето съответно.

Никой не е длъжен да слуша разговорите ви, второ, общуването по телефона по време на упражнение може да направи опашка на уреда, който ползвате.

Допуска се само плеър с хендсфри и пулсометър.

• Избягвайте разговорите във фитнеса, особено по време на тренировка

Досадното общуване с непознат човек може да подразни много хора.

Освен това, в никакъв случай не съветвайте другите как да си правят упражненията, ако разбира се, изрично не ви помолят за това.

Подобно поведение отблъсква.

• Не създавайте излишен шум

Силен смях и крясъци са недопустими в залата.

Много трениращи преди силови упражнения се стараят мислено да се настроят и да се концентрират.

Силният шум може да им попречи.

• Не носете чаши с вода в залата

Първо, това не е хигиенично, второ е възможно случайно да излеете водата и някой да се подхлъзне и да падне.

По време на тренировка е добре да имаме под ръка едно малко шише с вода, което да носим със себе си.

Програма с упражнения за начинаещи

Посещавате на клуб без ясен план за тренировка няма смисъл.

В най-добрия случай просто ще си загубите времето и парите.

В най-лошия ще се разочаровате и ще спрете да тренирате. Препоръчително е на първо време тренировките да се по 3 седмично, през ден.

Всяко упражнение е добре да е по 3 серии от по 10-12 повторения.

Правилно хранене за начинаещи във фитнеса

В зависимост от целта – отслабва или трупане на мускулна маса

Ако сте с наднормени килограми и искате да ги свалите, препоръчително е ограничаване на калориите.

При цел – трупане на мускулна маса, фокусът трябва да е върху белтъчните храни.

Начинаещ във фитнеса – упражнения и хранене
Оценете публикацията

Мария
Написана от Мария февруари 21, 2018 20:58
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

TeMax София открива врати
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи