Най-нискокалоричните храни, от които задължително трябва да се възползваме

Диана
Написана от Диана декември 30, 2015 02:01

Най-нискокалоричните храни, от които задължително трябва да се възползваме

Акценти:

  • Диета - сигурна
  • Недостатъчно калории - ефект
  • Храни, бедни на калории - отслабване

Свързани:

loading...

За огромна наша радост, наистина има храни, които са изключително бедни на калории и е срамота да не се възползваме от тях, когато те могат не само да задоволят глада ни и да ни помогнат да влезем бързо в добра форма, но и същевременно с това да засилят имунната ни система, организма ни, а по този начин и следователно значително да подобрят здравословното ни състояние.

А от това, особено с днешния ни недотам здравословен начин на живот, в повечето случаи, се нуждаем всички.

Важно е да помним обаче, че само на нискокалорични храни не се живее. За женските диети се носят легенди – едва ли съществува такава жена, която абсолютно никога да не се е подлагала на диета или хранителен режим с намерението да отслабне и да влезе бързо във форма – било то за празниците, за лятото, за сватбата, за абитуриентския бал или за какъв ли не друг повод.

И в повечето случаи, няма как да пропуснем факта, че често тези диети са изключително нездравословни, базирани на страшно малко калории и следователно носители на така мразения от всички ни „йо-йо“ ефект, който в много от случаите с такива диети се оказва неизбежен.

Диетите, основани на храни, бедни на калории или на приема на прекалено малко храни, често и не продължават дълго – както казахме, в повечето случаи завършват не просто неуспешно, а дори и по-зле от неуспешно.

Да, организмът ни има нужда да бъде зареден с абсолютно всички макронутриенти, но в разумни граници и в определени количества, зависещи от пола ни, възрастта ни, начина ни на живот и гена ни, най-вече, но няма как да оспорим факта, че се спи по-добре на лека вечеря и е някакси хубаво да се усещаме винаги леко гладни – не прекалено, но леко – това е сигурен метод да се поддържаме във форма, без особени усилия, като в същото време даваме на организма си всичко, от което има нужда.

Затова е добре да вземем в предвид съществуването на някои храни, които ще окажат добро влияние върху метаболизма ни, ще го забързат и същевременно ще ни заситят поне за кратко, без това да окаже неблагоприятен ефект върху теглото ни.

1. Гъби

Гъбите са страшно бедни на калории. В 100 гр печурки се съдържат едва 18 калории, затова пък е добре да внимаваме с начина им на приговяне и овкусяването им – пърженето не е добър вариант, в който да си ги позволим, когато сме на диета.

Затова пък изпечени на котлона, поръсени с малко сол са перфектен избор.

Внимавайте със солта обаче, тъй като в големи количества тя може да има страшно неблагоприятен ефект върху организма.

2. Сурови зеленчуци

Повечето видове зеленчуци, особено приети в суров вид са като балсам за стомаха ни. Освен страшно полезни, те забързват силно промяната на веществата и най-важното – можем да ги ядем в неограничени количества, да преядем с тях, да се почувстваме сити и пак да отслабваме.

Разбира се, трябва отново да вземем впредвид овкусяването и начина на приготвянето им.

3. Диня

Сладка вода, от която не се пълнее. Динята е изключително полезна, затова е добре да се възползваме от наличието й през летния сезон.

Тя запълва стомаха и създава усещане за ситост поне за известно време – докато не ви се наложи да посетите тоалетната няколко пъти през следващите часове.

Диана
Написана от Диана декември 30, 2015 02:01
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи