Няколко лесни лекарства, които всеки може да приготви в домашни условия

Калина
Написана от Калина октомври 4, 2015 16:05

Няколко лесни лекарства, които всеки може да приготви в домашни условия

Акценти:

  • Кои лекарства са много ползотворни и можем да си приготвим в домашни условия?
  • Как да се справим с главоболието?
  • Какво помага срещу главоболие?

Свързани:

loading...

Някак си най-незаплашителните здравословни проблеми винаги се оказват най-дразнещите и фрустриращи. Разбира се, спазмите, болките, главоболието при стрес или гъбичната ви инфекция няма да ви убият, но все пак е неприятно. Нямаше ли да е по-добре, ако можехте да ги решите сами веднъж и завинаги? Е, да знаете, че можете, но с правилното ноу хау. Конвенционалната медицина има солидна история що се касае до сериозни проблеми, но природните лекове могат да бъдат изключително лесен и ползотворен начин да решите тези ежедневни и кратковременни проблеми. Включително, рискът от странични реакции е значително по-нисък в сравнение с лечение, включващо медикаментозна терапия, а и едно от най-важните неща е, че може би вече имате съставките у дома си. Следващият път, когато някое несериозно заболяване ви сполети, можете да се огледате за алтернативен начин на лечение.

Главоболие, породено от стрес – когато сте под пара, мускулите на главата и врата ви се стягат, което пречи на оросяването на мозъка и другите органи и може да причини главоболие. Обикновено се чувства в областта на цялата глава като тъпа, постоянна болка в сравнение с туптящата силна болка в едната страна, която е породена от мигрената.

Какво да ядете? Можете да приемате храни, богати на магнезий, като спанак, ядки, листно цвекло и бобови растения. Магнезият е известен на учените като минералът на успокоението. Той извлича калция от мускулните клетки и това помага на мускула да се отпусне и да релаксира. Ако нивата на магнезий в тялото ни са ниски, това може да доведе до постоянно напрежение и стягане на мускулите, защото калцият не може да бъде освободен от тях. Най-добре е да приемате магнезия с храната си, но хранителните добавки също са опция. Обикновената дневна доза за жени на 30 е около 310 милиграма, а за жените над тази възраст – около 320 милиграма. Междувременно, опитвайте да избягвате рафинираната захар, която може да причини големи проблеми с нивото на кръвната ви захар. Вместо това, ако ви се яде нещо сладко, по-добре да хапнете плод.

Направете това: поставете палеца си на задната част на врата в основата на черепа и погледнете нагоре, така че да оказвате силен, постоянен натиск. Там има точка, която е свързана с мускулите, които най-често се схващат и напрягат. Докато оказвате натиск върху нея, вдишайте дълбоко и пребройте до 5, след това издишайте и пребройте до 10. Извършвайте това дихателно упражнение докато държите точката в продължение на 5 минути и болката би трябвало да отмине. И ако е възможно, вземете си 15 минутна почивка от стресиращата обстановка, която е довела до главоболието и отделете време на тъмно и тихо място, за да отдъхнете. Дишайте дълбоко или послушайте успокояваща музика. Когато се отпуснете и мускулите ви ще се отпуснат.

Калина
Написана от Калина октомври 4, 2015 16:05
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи