Отслабване с пица

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 06:25

Отслабване с пица

Акценти:

  • На какви критерии трябва да отговаря топинга върху плата за пица?
  • Какво месо е допустимо да се използва при приготвянето на пицата, за да бъде тя здравословна?
  • Трябва ли да намалим количеството на кашкавала, за да постигнем понижаване на телесното ни тегло?
  • С какво можем да заменим кашкавалът при подготовката на пицата?

Свързани:

loading...

Сигурно за първи път виждате думите диета и пица заедно в едно изречение. Но истината е, че можете да пазите диета, да се храните здравословно и да отслабнете в същото време като запазите пицата в ежедневното си меню.

Повечето блатове за пица са направени от рафинирано брашно, тоест богати са на въглехидрати и бедни на фибри. Използвайте пълнозърнесто брашно, повече зеленчуци и билки и така ще направите вашата пица изключително здравословна, с по-малко калории, повече витамини и по-засищаща.

За да изгубите половин килограм от теглото си вие трябва да изгорите около 3500 калории. Можете да сте много по-ефективни като съчетаете диета и упражнения и залагате на продукти, които са по-засищащи и с по-малко калории.

Храните с нисък гликемичен индекс съдържат по-малко въглехидрати и помагат да задържите стабилни нивата на кръвната захар като не позволяват да се изпитват остри и нетърпими пристъпи на глад.

Друга много интересна алтернатива на пълнозърнестото брашно е да си направите бобена пица. Да, това не е шега, а много вкусно ястие. Просто направете блатовете за пица с бобено брашно.

Малко вода и яйца ще помогнат да превърнете бобеното брашно в истинско тесто. Приготвена по този начин пицата ще бъде много бедна на въглехидрати и богата на протеини.

Пълнозърнестото брашно, което споменахме преди малко, е много богато на фибри, витамин А и витамин В и ще поддържа нивата на кръвната захар стабилни за много по-дълго време.

След като сте избрали подходящ материал за блата, значи вече е дошло време за избор на здравословен и диетичен топинг (това е материалът, който ще се постави върху пицата).

Той трябва да е беден на мазнини и същевременно да е хранителен. Най-добрият избор са нарязаните на дребно зеленчуци и билки.

Ако пък предпочитате да си похапнете пица с месо, заменете наденичките, кренвиршите и саламът с печено или пушено пилешко или пуешко филе или пък риба тон.

Направете си доматен сос за пица по ваш вкус, а ако сте склонни да експериментирате можете да добавите и смлян на пюре спанак за още повече фибри.

Последната крачка към идеалната здравословна пица е сиренето. Добре ще е леко да го понамалите. Ще се изненадате да откриете колко вкусна може да е вашата пица дори и само с ½ на количеството, което обикновено слагате.

Можете да смесите сирене чедар или нискомаслена моцарела с извара и така ще има още по-голям ефект.

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 06:25
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи