Да отслабнем с риба

Калина
Написана от Калина септември 10, 2014 17:25

Да отслабнем с риба

Акценти:

  • Здравословно хранене
  • Лесно отслабване
  • Гарантиран резултат

Свързани:

loading...

Отслабването винаги е било много трудна задача и по тази причина съществуват хиляди различни диети. Всяка се опитва да отърве своите последователи от излишните мазнинки, но не всяка е добра за вашето здраве. На практика големият избор от диети има и добра страна. Можете да изберете вариант, който най-много допада на вашите потребности и лични нужди и така да стопите излишните мазнинки с по-малко усилия. За сега обаче единствената диета, което има 100% ефект при всички е тази, която ви учи да изгаряте по-малко мазнини, от колкото поемате. Тъй като повечето риби са доста ниско калорични, то замяната на пържолата с една риба може да има добър ефект, разбира се ако не удвоите количеството на консумираната храна. Ето и няколко съвета как да свалим някой и друг килограм с риба.

1. Заменете обичайната пилешка, телешка или свинска пържола с риба. Започнете с една порция риба седмично и постепенно започнете да се храните с три – четири порции на седмица. Не само, че ще отслабнете, но и ще направите голяма услуга на сърцето си. Всъщност завишената консумация на риба би трябвало да е част от всеки разумен план за сваляне на килограми.

2. Приготвяйте рибата по здравословни начини. Добавете съвсем незначително количество мазнина, за подправки използвайте ароматни билки и вместо да пържите рибата я изпечете във фурната, може и увита във фолио. При пърженето дори и най-диетичната риба ще поеме огромно количество вредни мазнини и  после ще се чудите защо диетата няма ефект.

3. Избирайте мазна риба. Мазнината в рибата е полезна за сърцето и същевременно намалява апетита. В мазната риба се съдържа голямо количество омега-3 мастни киселини, които са изключително полезни за вашето здраве.

4. Добавяйте към рибата здравословна гарнитура. Смачкани варени картофи с подправки, пресни или задушени зеленчуци, пълнозърноста филийка хляб и сте готови за един питателен и изключително здравословен обяд.

Калина
Написана от Калина септември 10, 2014 17:25
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи