Да отслабнем със сандвичи

Калина
Написана от Калина август 31, 2014 23:30

Да отслабнем със сандвичи

Акценти:

  • Нов начин за отслабване
  • Ефективна загуба на тегло
  • Лесна за спазване диета

Свързани:

loading...

Когато решим да отслабнем няколко килограма доста често се отчайваме, защото се оказва, че много от любимите ни храни попадат в списъка със забрани. Това обаче не е съвсем така. С малко креативност можем да измислим чудесни вкусотии и  да включим почти всичко в менюто си.  Едно от нещата, които дават най-голяма възможност да се експериментира са сандвичите – една от любимите на всеки човек храни. Може би си мислите, че сандвичите са една излишна храна, която само носи празни калории. Може би за някои сандвичи това е истина, но не всички са такива. Нека видим четири златни правила, които ще ни позволят да включим любимата храна в менюто си всеки ден.

Правило номер едно – чист протеин.

Ядене на сандвичСтойте далеч от мазните меса и вместо това се научете да мислите диетично. Има много възможности според вкуса на всеки, но една от най-добрите е да направите сандвича си с пилешки гърди – никакви мазнини, само чисто и вкусно месо. Но не е само това. Можете да си направите сандвич със скариди, раци или с парче печена риба. Всяко месо без мазнина може да се впише чудесно.

Правило номер две – пълнозърнест хляб.

Излишно е да споменаваме колко калоричен е хлябът, а белият хляб направо може да бъде отписан от менюто без никакви скрупули. За щастие има огромно разнообразие от диетични хлябове, които са много богати на фибри и съдържат куп други семена, кълнове и така нататък. Освен пълнозърнести хлябове има и различни пълнозърнести питки за дюнери, които са дори още по-тънки и нискокалорични. Също така е много важно да обърнете внимание на количеството – вместо да правите един двоен сандвич направете само един или два единични.

Правило номер три – зеленчуците.

За да бъде един сандвич наистина вкусен не е нужно да бъде мазен. Можете да използвате различни видове зеленчуци за да постигнете невероятен вкус. Лук, домати и зелена салата са само малка част от възможните зеленчуци, които да сложите на сандвича си. И разбира се гледайте зелечнуците да са сурови – така ще са по-засищащи и пълни с витамини. Така ще осъзнаете, че за да бъде един сандвич засищащ не е нужно да има много хляб.

Правило номер четири – с какво да намажем сандвича?

Докато сандвичите, които не са намазани са по-полезни, то те определено са малко скучни и не толкова вкусни. Друго си е да се сложи нещо върху сухата филийка хляб. Майонезата със сигурност не е най-доброто решение. Има далеч по-добри варианти с някои нискокалорични дресинги за салата, които са дори по-вкусни. Също добра идея е да си намажете сандвича с пюре от авокадо.

Сега след като вече знаете, че можете да отслабвате и със сандвичи всичко е във ваши ръце. Един сандвич с много зеленчуци може да е идеалната храна за вечерта – малко като количество, много вкусно и много полезно.

Калина
Написана от Калина август 31, 2014 23:30
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи