6 начина да отслабнем за 1 месец

Калина
Написана от Калина август 1, 2014 09:29

6 начина да отслабнем за 1 месец

Акценти:

  • Как да отслабна бързо?
  • Какво трябва да знам?
  • Какъв ще е ефектът?

Свързани:

loading...

Възможно ли е да постигнем резултати в отслабването в рамките на един месец? Истината е, че това е напълно възможно. А как може да стане това, ще видите по-надолу.

1. Поставете си реалистични цели. Не забравяйте, че твърде бързото отслабване и смъкване на твърде много килограми на веднъж е рисково и неефективно. Повечето бързи диети само стресират организма и го учат да работи на забавено темпо, така че след диетата килограмите започват буквално да летят нагоре. За да постигнете истински резултати е важно да промените целия си начин на живот. Здравословното отслабване е с не повече от 1 килограм на седмица. Повече килограми могат да бъдат смъкнати единствено ако имате много сериозна степен на затлъстяване, но цялостно не е препоръчително. Така можете да очаквате около 4-5 килограма по-малко в края на месеца. Това е реалистична цел, но в началото резултатите се забелязват трудно.

2. Използвайте метър за да знаете от къде топите килограми. Всеки човек има различен тип тяло и не всеки слабее еднакво. Добре е един път в седмицата да проверявате колко са мерките на гърдите, талията, ханша и бедрата и да записвате данните.

Трикове за отслабване3. Смисълът на диетата е да направите някаква промяна в начина си на живот и да я съхраните във времето. Като цяло всички диети казват: по-малко въглехидрати, повече протеини, по-малко сол, повече плодове и зеленчуци, повече вода. Ако се посъветвате с лекар той може да ви каже кой е най-добрият начин за вас според здравословното ви състояние и как да включите по-усилена двигателна активност в режима си. Като цяло за да отслабнете с един килограм е нужно да лишите тялото си от 3500 калории. Тоест ако в продължение на 10 дни ядете с около 350 калории на ден по-малко можете да очаквате един килограм по-малко когато стъпите на кантара. Най-добрият начин за това е не да гладувате ами просто да наблегнете на нискокалорийните храни като плодовете и зеленчуците, които са и доста хранителни в същото време. Не се лишавайте напълно от най-любимите си храни, просто яжте в по-малко количество.

4. Обърнете внимание по кое време сте най-склонни да прекалявате с храната. Ако сте любител на среднощните хапвания дръжте под ръка нещо нискокалорично, например банани и хапнете от тях. Избягвайте всичко по-калорично вечер, защото разходът на енергия по време на сън е значително намален.

5. Доказано е, че ако в къщата ви няма вредни храни шансът да излезете специално за да си ги купите е много малък, така че не ги купувайте предварително.

6. Позволявайте си от време на време да си похапвате по-вредни, тежки и калорични храни. Така няма да изпадате в неистов глад за сладкиши например. Просто имайте мярка. Един път в седмицата е напълно достатъчно.

Калина
Написана от Калина август 1, 2014 09:29
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи