Отслабвайте с паста – хубаво тяло по италиански

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 06:07

Отслабвайте с паста – хубаво тяло по италиански

Акценти:

  • Възпрепятства ли консумацията на големи количества паста отслабването?
  • Какви количества паста е желателно да се консумира, за да се постигне понижаване на теглото?
  • Колко време трябва да варим пастата, за да постигнем по-бързо понижаване на теглото?

Свързани:

loading...

Пастата, както по света наричат познатите на нас макарони и спагети, е една от най-обичаните храни в Америка. Въпреки това, мнозина се страхуват от нея и смятат, че от паста се пълнее. Това обаче несъмнено е мит.

Няма значение какво ядете, важно е колко калории поемате. Всъщност пастата може да се впише много добре във вашия диетичен план, стига да спазвате 6 прости правила.

1. Избирайте пълнозърнеста паста – тя е по-полезна и засища за по-дълго време. Една купичка пълнозърнести спагети съдържа 6 грама фибри. Това е около 25% от нужната дажба фибри. За сравнение при обикновената паста фибрите са само 2,5 грама.

2. Обърнете внимание на количеството. Големите порции ще ви попречат да отслабнете. Изяждайте между ½ и 1 купичка паста. Това ще ви достави приблизително между 100 и 200 калории, което е съвсем прилично количество за едно хранене.

3. Когато варите пастата около 5 минути, тя има почти два пъти по-нисък гликемичен индекс от пастата варена 20 минути. Тоест тя е по-диетична. Така че когато видите, че пастата е готова просто я махнете от котлона, а не я оставяйте да се готви още дълго време по инерция.

4. Винаги избирайте доматените сосове пред всякакви други на млечна или на основа на майонеза. Доматите са много по-полезни и пълни с витамини, освен това са изключително ниско калорични. Така например много от сосовете за спагети ще добавят поне още 100 калории към пастата ви, докато доматите са не само ниско калорични, но и не съдържат никакви мазнини.

5. Смесете пастата със зеленчуци – независимо дали обработени или пресни, те ще ви помогнат да се заситите по-бързо и с по-малко количество храна. Добавяйки зеленчуци към пастата ще се намали вероятността да огладнеете между храненията.

6. Никога не яжте хляб с пастата – хлябът съдържа същите хранителни вещества и единственото, което ще спечелите ще са куп празни калории без никаква допълнителна полза.

Мария
Написана от Мария ноември 25, 2014 06:07
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи