Разтоварващи дни на извара и кисело мляко – ето как се отслабва бързо

Мария
Написана от Мария май 30, 2016 18:45

Разтоварващи дни на извара и кисело мляко – ето как се отслабва бързо

Акценти:

  • Двигателна активност - необходима
  • Летен сезон - дневен режим
  • Първа закуска - важна

Свързани:

loading...

Ако си устройвате от време на време разтоварващи дни на кисело мляко и извара, можете да свалите килограми не само бързо, но и вкусно. И освен това ще заситите тялото си с полезен калций.

Как да направите разтоварването с извара?

Изварата в съчетание с кисело мляко помага за ускоряване на обмяната на веществата, и тогава цялата храна се усвоява и смила по-бързо.

Така и отслабваме по-бързо. Менюто на 1-вия ден на извара и кисело мляко – до 600 грама извара с нулева масленост на 6 приема на всеки 2 часа.

Ако желаете да си устроите само млечнокисел ден за разтоварване и отслабване, то можете да изяждате по 2 кофички кисело мляко, като го разделите на 6 порции, тоест по около 150 грама на едно хранене.

Ако искате пък само ден на извара, можете да изядете до 600 грама от млечния продукт до края на деня с нулева масленост.
Но ако си мислете, че не е добре да ядете една и съща храна по няколко пъти дневно, то тогава можете да комбинирате извара и кисело мляко, като за тази цел ще са ви необходими 600-800 грама кисело мляко и до 300 грама извара.

Разделете тези лакомства на 6 порции с разлика от 2 часа.

Можете да пиете вода в промеждутъците на храненията с извара, но не по-рано от 30 минути преди или след хранене.

Продължителност – от 1 до 3 дни

Резултат – отслабване с 1-2 килограма на ден.

Вкусно и резултативно отслабване за тези, които обичат млечнокисели продукти.

5-дневна диета с кисело мляко

В строго определено време трябва да ядете и пиете – това е много важно за отслабването. Първото хранене е в 7 часа, а последното – в 21 часа.

Резултатът ще е намаляване на теглото с 5-6 килограма.

Режим на 5-дневната диетата с кисело мляко

Закуска в 7 часа – 1 чаша зелен чай без добавена захар;
2-ра закуска в 9 часа – морков, настърган на средно ренде – 2 броя с добавено слънчогледово олио или зехтин, а може и царевично брашно.
3-та закуска – 11 часа – варено говеждо месо – 200 грама или варено пилешко – същата порция;
Обяд – 13 часа ябълка, може и да е сладка, в 15 часа 1 твърдо сварено яйце;
Междинно хранене – 17 часа – 1 ябълка, може и да е сладък сорт;
Вечеря – 19 часа – сушени сливи, 10 броя. Можете да ги заместите с бадеми или орехи по една шепа, като хапнете и няколко лъжици кисело мляко, за да смелят по-добре.

Добре е да споменем, че щом вечерята е 19 часа, а закуската в 7, то най-късно в 22 часа трябва да сте си легнали. Но с оглед на сезона това е доста трудно, тъй като вече се стъмва и след 9 часа.

Да, през зимата спазването на такъв режим е по-скоро препоръчително, но с наближаващия летен сезон е доста трудно.

Компромисен вариант е да съедините първата и втората закуска и вместо в 7 часа да бъде в 9, когато най-вероятно вече сте станали.

Не смятаме, че е нужно да припомняме, че е необходима и двигателна активност през тези 5 дни, а и можете да си позволите и изкушения, например и сладолед, толкова подходящ през настоящото топло време.

Все пак твърде строгите ограничения ще ви развалят настроението, което е крайно нежелателно.

Мария
Написана от Мария май 30, 2016 18:45
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи