Седем храни, които могат да се преборят с възпалението и свалят мазнините на корема

Калина
Написана от Калина октомври 5, 2015 12:54

Седем храни, които могат да се преборят с възпалението и свалят мазнините на корема

Акценти:

  • Как да свалим мазнините в корема?
  • Как да отслабнем в корема?
  • Кои храни се борят с възпаленията в организма?

Свързани:

loading...

Когато се приемат редовно, храните с противовъзпалителни свойства могат да спомогнат за намаляване на инфекциите и възпаленията в тялото и така да предотвратят здравословните проблеми в дългосрочен план, асоциирани с тях. Разбира се, обаче, само при едно условие – че елиминирате от менюто си храните, които пораждат възпалението. Когато възпалителните процеси в тялото ви са под контрол, това ще ви даде не само повече енергия и като цяло ще подобри здравословното ви състояние и ще ви накара да се чувствате по-добре, но ще видите, че отслабването, загубата на излишни килограми и стопяването на мазнините на корема вече става далеч по-лесно.

Опитайте се да добавите храните с противовъзпалителни свойства към ежедневното си меню. Колкото по-често ги приемате, толкова по-малко възпалителни процеси ще тормозят тялото ви. Ето и някои от тях:

Плодове и зеленчуци – всички плодове и зеленчуци, благодарение на богатото си съдържание на фибри и хранителни вещества помагат в борбата с хроничното възпаление, така че уверете се, че приемате достатъчно количества от тях всеки ден. Някои видове свежи плодове и зеленчуци са още по-силни от други. Едни от най-подходящите, които можете да ядете ежедневно са ябълки, малини, броколи, гъби, папая, ананас и спанак.

Зелен чай – той е изключително полезен и помага значително, ако желаете да вталите тялото си, както и да намалите възпаленията в него. Флавоноидите в него притежават натурални противовъзпалителни свойства. Една от активните му съставки, EGCG доказано спомага за намаляването телесните мазнини.

Мононенаситени мастни киселини – тези мастни киселини са полезни за сърцето и помагат да постигнете нормални нива на полезния холестерол, както и да намалят като цяло възпаленията. Добри източници на подобни киселини са зехтинът, бадемите и авокадото.

Омега-3 мастни киселини – проучванията показват, че хранителен режим с високо съдържание на омега-3 мастни киселини и респективно с по-ниско съдържание на омега-6 мастни киселини помага за намаляване на възпалителните процеси в тялото. Подобни киселини можете лесно да си набавите от орехите, лененото семе и рибата, в частност сьомгата.

Подправки – определени подправки, които включват чесън, куркума, кимион, джинджифил и лют червен пипер имат силни противовъзпалителни свойства, така че можете да се опитате да ги добавяте към менюто си колкото се може по-често.

Вода – да бъдете винаги хидратирани е изключително важно, защото така организмът ви може да се отърве от вредните токсини, които причиняват повечето възпаления. Опитайте се да приемате поне по литър и половина вода на ден, като не забравяте да добавяте по половин литър за всеки 30 минути тренировка или работа.

Пълнозърнести храни – богати на фибри, пълнозърнестите храни спомагат за контролирането на инсулина в тялото ви. Високото съдържание на витамин B в тях също така спомага за намаляването на количеството на вредния ензим хомоцистин, който е сред честите причинители на възпаления в тялото.

Калина
Написана от Калина октомври 5, 2015 12:54
Напиши коментар

Няма коментари

Все още няма коментари!

Съжаляваме, все още няма публикувани коментари, но ти може да си първият, който ще направи това!

Напиши коментар
Виж коментарите

Напиши коментар

Твоя email няма да бъде публикуван.
Задължителните полета са маркиран с *

Най-четени публикации

loading...
loading...
loading...
Торбалан - Онлайн магазин за забавни щампи